Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pirmąją parduotuvę didmiestyje atidaręs prekybos tinklas „Gulbelė“ svarsto, kur plėstis toliau

64 parduotuves regionuose valdančios ir daugiau nei 388 darbuotojų turinčios UAB „Gulbelės“ planuose – tolimesnės plėtros svarstymai. Anot bendrovės vadovo Arūno Tarnausko, atidarius krautuvę Klaipėdoje, sulaukta ir naujų siūlymų plėstis, tiek įsigyjant prekybos taškus, tiek ieškant kitokių bendradarbiavimo būdų, rašoma įmonės pranešime spaudai.
„Gulbelė“
„Gulbelė“ / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.

Pasak mažmeninės prekybos tinklo vadovo A.Tarnausko, per 2023-uosius, „Gulbelė“ atnaujino 4 krautuves 4 skirtinguose regionuose. Jose pritaikyti tvaresni sprendimai, integruota moderni įranga, praplėstas asortimentas, taip pat sukurtos 7 naujos darbo vietos, o bendros investicijos siekė 1,1 mln. eurų.

Be aktyvaus įsitraukimo į atnaujinimo darbus, žengtas ir kitas reikšmingas verslo žingsnis – atidaryta pirmoji „Gulbelės“ krautuvė didmiestyje, kuri ir padiktavo plėtros strategijų peržiūrą.

„Į plėtrą žiūrime labai atsakingai, nes kiekvienas žingsnis mažmenoje turi būti labai gerai pasvertas. Atėję į Klaipėdą, sulaukėme eilės pačių įvairiausių pasiūlymų, kiek koreguojančių mūsų nuosaikesnius planus“, – sako jis.

Anot jo, bendrovė ilgalaikėje plėtroje buvo numačiusi, ne daugiau kelių naujų parduotuvių per metus, tačiau kai kurie gauti pasiūlymai, gali pakeisti ilgalaikius planus.

„Paprastai tariant, mes planuojame, o kai kas juokiasi. Šiuo metu turime penkis įdomius pasiūlymus plėstis, tad ieškome būdų kaip tai padaryti efektyviai ir, kad nauda iš to būtų didžiausia mūsų klientams“, – sako jis.

Pasak jo, šiuo metu svarstomi net keli skirtingi plėtros variantai – neatmetama plėtrą pradėti ir frančizės pagrindu ar įgyjant tik dalį tam tikrų verslų akcijų, šiuo metu vykdančių mažmeninės prekybos veiklą.

„Priėmėm sprendimą laikytis atvirumo politikos, tad mūsų durys lieka atviros visiems, norintiems vystyti verslą kartu ir augti“, – sako jis.

A.Tarnausko teigimu, šiuo metu rinkoje vyrauja dvejopos nuomonės, kurios kardinaliai skirtingos.

„Vieni mato viską juodai, kiti – baltai. Mes esame optimistai, o istorija įrodo, kad tikėk ką darai ir visuomet laimėsi“, – sako jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai