Suomijos vartotojų teisių apsaugos tarnyba įtraukė „Finnair“ į „juodąjį sąrašą“

Suomijos nacionalinė skrydžių bendrovė „Finnair“ tapo vienintele valstybės kontroliuojama įmone, pateikusia į Vartotojų teisių apsaugos komisijos „Stebėsenos sąrašą“.
„Finnair“ lėktuvai
„Finnair“ lėktuvai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Į jį patenka įmonės, nevykdančio šios tarnybos rekomendacijų, praneša Suomijos transliuotojo „Yle“ portalas.

„Finnair“ šiame „juodajame sąraše“ atsidūrė dėl atsisakymo keleiviui išmokėti 600 eurų dydžio kompensaciją už skrydžio vėlavimą. Moteris, skridusi iš Helsinkio per Honkongą į Melburną, pavėlavo į jungiamąjį reisą dėl „Finnair“ lėktuvo techninių problemų.

Skrydžių bendrovė šį įvykį prilygino „force majeure“ (nepaprastos aplinkybės, kurių negalima nei numatyti arba išvengti, nei kuriomis nors priemonėmis pašalinti) atvejui, pagal kurį kompensacijos nemokamos. Tačiau vartotojų teisių prievaizdė pareiškė, kad pagal Europos Sąjungoje priimtą praktiką techninė priežastis gali tik išskirtiniai atvejais būti prilyginama „force majeure“.

„Finnair“ pastaruoju metu tapo Suomijos vartotojų teisių apsaugos komisijos „nuolatine kliente“. Pernai dėl šios skrydžių bendrovės veiksmų pateikta apie 700 skundų – penkis daugiau nei prieš penkerius metus, skelbia „Yle“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis