„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Suomijos vartotojų teisių apsaugos tarnyba įtraukė „Finnair“ į „juodąjį sąrašą“

Suomijos nacionalinė skrydžių bendrovė „Finnair“ tapo vienintele valstybės kontroliuojama įmone, pateikusia į Vartotojų teisių apsaugos komisijos „Stebėsenos sąrašą“.
„Finnair“ lėktuvai
„Finnair“ lėktuvai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Į jį patenka įmonės, nevykdančio šios tarnybos rekomendacijų, praneša Suomijos transliuotojo „Yle“ portalas.

„Finnair“ šiame „juodajame sąraše“ atsidūrė dėl atsisakymo keleiviui išmokėti 600 eurų dydžio kompensaciją už skrydžio vėlavimą. Moteris, skridusi iš Helsinkio per Honkongą į Melburną, pavėlavo į jungiamąjį reisą dėl „Finnair“ lėktuvo techninių problemų.

Skrydžių bendrovė šį įvykį prilygino „force majeure“ (nepaprastos aplinkybės, kurių negalima nei numatyti arba išvengti, nei kuriomis nors priemonėmis pašalinti) atvejui, pagal kurį kompensacijos nemokamos. Tačiau vartotojų teisių prievaizdė pareiškė, kad pagal Europos Sąjungoje priimtą praktiką techninė priežastis gali tik išskirtiniai atvejais būti prilyginama „force majeure“.

„Finnair“ pastaruoju metu tapo Suomijos vartotojų teisių apsaugos komisijos „nuolatine kliente“. Pernai dėl šios skrydžių bendrovės veiksmų pateikta apie 700 skundų – penkis daugiau nei prieš penkerius metus, skelbia „Yle“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs