Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Susisiekimo ministerija Lietuvos paštą ragina didinti efektyvumą

Susisiekimo ministerija ragina Lietuvos paštą siekti aukščiausios paslaugų kokybės, didinti veiklos efektyvumą, automatizuoti ir skaitmenizuoti procesus. Tai išdėstyta ministerijos bendrovei pateiktame atnaujintame lūkesčių sąraše, pranešė ministerija.
Lietuvos pašto logistikos centras
Lietuvos pašto logistikos centras / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Pasak susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio, iš Lietuvos pašto valdybos ir vadovybės tikimasi, kad būtų užtikrintos aukščiausios kokybės paslaugos, taip pat prašoma tinkamai komunikuoti su klientais, darbuotojais, vietos bendruomenėmis bei savivaldybėmis, juos iš anksto informuojant apie pokyčius.

„Nedovanotina, jei Lietuvos paštas nesugeba tinkamai paaiškinti visuomenei vykdomų pokyčių, jų priežasčių ir naudos, dėl ko gyventojai priversti kreiptis į Vyriausybę“, – pranešime sakė ministras.

„Modernizuojant pašto veiklą visos suinteresuotos šalys – klientai, darbuotojai, vietos bendruomenės, savivaldybės – būtų iš anksto informuotos apie būsimus pokyčius, būtų paaiškintos jų priežastys ir, jei reikia, sudaromi pereinamieji laikotarpiai – to šiuo metu trūksta“, – teigė M.Skuodis.

Lūkesčių sąraše pažymima, kad Lietuvos paštas turi didinti klientų pasitenkinimą, nuolat ieškoti sprendimų, kurie leistų vartotojams maksimaliai patogiai naudotis pašto paslaugomis ir gauti susijusią informaciją.

Pažymima, jog Lietuvos paštas negali ignoruoti ir finansinių tikslų.

„Nepriimtina, kad Lietuvos pašto pajamos iš veiklos, kuri yra komercinė, nepadengia net jos patiriamų sąnaudų“, – teigiama pranešime.

Lūkesčių įgyvendinimo eigą planuojama įvertinti šių metų pabaigoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?