„Suslavičius-Felix“ gamyklą Lietuvoje uždariusi „Orkla“ imasi „Taffel“ traškučių

„Taffel“ gaminanti Norvegijos įmonė „Orkla“ svarsto apie traškučių gamyklos Alandų salose (Suomija) uždarymą, rašo „Helsinki Times“.
„Taffel“ traškučiai
„Taffel“ traškučiai / 15min.lt

Kovo pradžioje „Orkla“ pranešė, kad uždarys Kauno „Suslavičius-Felix“ gamyklą – padažai nuo šiol bus gaminami Švedijoje, Austrijoje ir Latvijoje.

Siekdama toliau didinti konkurenciją, „Orkla“ imasi traškučių fabriko Suomijai priklausančiose Alandų salose – pradėtos derybos dėl šios gamyklos uždarymo.

Tiesa,  „Orkla Confectionery & Snacks Finland“ vadovas Pasi Flinkmanas pabrėžė, kad yra svarstomos trys alternatyvos.

„Svarstėme apie tolesnę gamyklos plėtrą, apie kai kurių gamybos grandžių iškėlimą, taip pat apie visos gamybos perkėlimą iš Alandų salų kitur“, – pabrėžė jis.

Gamykla Suomijoje veiklą pradėjo prieš daugiau nei keturis dešimtmečius. Jos uždarymas turės pasekmių dviem gerai žinomiems prekių ženklams –  „Oolannin“ šaldytų produktų linijai ir „Taffel“ traškučiams.

Ypač pastarieji yra siejami su Suomija, todėl jų gamyba užsienyje ir užsienietiškų produktų, vargu, ar bus labai paprasta.

Gamyklos Alandų salose uždarymas suduotų smūgį visai Suomijos bulvių pramonei, mat „Orkla“ išskirtinai naudoja tik Suomijoje užaugintas bulves. Todėl natūralu, kad, jeigu gamykla bus išties uždaryta, tai bus netektis bulvių augintojams. 

Kasmet Alandų salose esanti gamykla apdirba 280 tūkst. tonų bulvių.

Beje, Lietuvos prekybos centruose parduodami „Taffel“ traškučiai yra gaminami Latvijoje, o ne Alandų salose.

15min.lt/„Taffel“ traškučiai
15min.lt/„Taffel“ traškučiai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis