„Suslavičius – Felix“ keičia pavadinimą į „Orkla Foods Lietuva“

Įmonė „Suslavičius – Felix“, kuri nuo 2000-ųjų metų priklauso grupei „Orkla ASA“, keičia įmonės pavadinimą ir nuo šiol vadinsis „Orkla Foods Lietuva“. Priimtas sprendimas neturės jokios įtakos ilgamečiams įmonės prekiniams vardams, o pati įmonė ir toliau veiks Kaune bei perims visus „Suslavičius – Felix“ įsipareigojimus, rašoma bendrovės pranešime spaudai.
Suslavičiaus padažai
Suslavičiaus padažai / „Suslavičius-Felix“

„Įmonės pavadinimo pasikeitimas neturės jokios įtakos „Suslavičius-Felix“ prekės ženklams – jų pavadinimai išliks nepakitę. Kita vertus, šis pokytis bendrovei suteiks dar didesnes galimybes Lietuvoje atstovauti „Orkla Foods“ prekinius vardus bei plėsti jų portfelį. Nauji prekiniai vardai ir produktai papildys dabartinį įmonės siūlomų prekių asortimentą ir suteiks didesnę pasirinkimo laisvę vartotojui“, – pokyčius komentuoja „Suslavičius – Felix“ generalinis direktorius Darijus Taraila.

Šiuo metu „Suslavičius – Felix“ atstovauja šiuos „Orkla Foods“ prekinius vardus: „Suslavičiaus“, „Felix“, „Spilva“, „Vitana“, „Gutta“, „Abba“ ir „Pauluns“.

Lietuvoje nuo 1995 metų veikianti bendrovė yra žinoma kaip pirmoji lietuviško kečupo gamintoja. 2015 metais įmonės apyvarta siekė 8,3 mln. Eur, 6,2 proc. daugiau nei ankstesniais metais.

Tiesa, šių metų kovo pradžioje „Suslavičius – Felix“ paskelbė, kad įvairių padažų gamyba iš Lietuvos bus iškelta į Švediją, Latviją ir Austriją.

„Orkla ASA“ yra viena iš didžiausių nuosavais prekių ženklais paženklintų vartojimo prekių įmonių grupė Šiaurės Europos šalyse. Grupės apyvarta 2015 metais siekė 33 mlrd. NOK. Joje dirba apie 15 tūkst. darbuotojų, ir ji yra viena didžiausių Norvegijos akcijų biržoje kotiruojamų kompanijų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis