Už tarptautinę veiklą atsakingas UPS prezidentas Scottas Price‘as (Skotas Praisas) naujienų agentūrai AFP pareiškė, jog dėl žemų gyventojų vakcinacijos lygių pagrindinėse besivystančiose šalyse greičiausiai atsiras papildomas žaliavų ir dalių deficitas, panašus į tą, su kuriuo susidūrė įvairūs ekonomikos sektoriai – nuo automobilių ir drabužių gamintojų iki namų statytojų.
„Logistikos sektorius nemano, kad 2022 metais sutrikimų tiekimo grandinėse bus mažiau negu 2021-aisiais“, – pareiškė jis interviu AFP.
„Pusiau juokais sakau žmonėms: užsisakykite savo Kalėdų dovanas jau dabar, nes priešingu atveju Kalėdų dieną galite turėti tik nuotrauką to daikto, kurį gausite tik vasarį ar kovą“, – pažymėjo S.Price‘as.
Tačiau jis pareiškė esąs tikras, kad transportavimo išlaidos 2022 metais smarkiai nedidės.
Prasidėjus pandemijai, bendrovei dėl sparčiai augančios paklausos ir didesnių veiklos išlaidų teko įvesti tam tikrų antkainių. Pavyzdžiui, UPS teko išleisti daugiau lėšų dezinfekcinėms priemonėms ir plastikinių pertvarų įrengimui darbo vietose. Taip pat teko dengti darbuotojų apgyvendinimo viešbučiuose išlaidas tose rinkose, kuriose darbuotojai dėl griežtų vyriausybės nustatytų priemonių negalėjo važinėti iš namų į darbą ir atgal.
„Kai kurių iš šių išlaidų nebeliks“, – pareiškė S.Price‘as ir pridūrė, kad gabenimo tarifai 2022 metais bus vidutiniškai padidinti 2,8 proc., o šis lygis, anot jo, yra gerokai mažesnis už pastarųjų 10 metų vidurkį.
2021 metais UPS, priklausomai nuo rinkos, pakėlė kainas 4–5,5 procento.
Apie metinį tarifų padidinimą UPS paprastai skelbia lapkritį, tačiau šiemet norėjo tai padaryti anksčiau, kad dėl infliacijos vis labiau nerimaujantys klientai galėtų veiksmingiau planuoti savo veiklą.