15.30 val. „Paysera“ pranešė, kad atstatytas stabilus sistemų veikimas, o nesklandumų sukėlę serverių trikdžiai pašalinti. Bendrovė atsiprašo dėl patirtų nepatogumų.
Skelbiama, kad sistemos veikimui įtaką padarė itin didelės serverių apkrovos. „Mūsų specialistai ir serverių administratoriai deda visas pastangas, kad kuo greičiau atstatytų sklandų sistemos veikimą“, – teigiama pranešime.
Dalis klientų negalėjo prisijungti prie savo paskyrų, o jei ir prisijungė – veikimas labai lėtas.
Atsiskaitymas VISA mokėjimo kortelėmis vyko sklandžiai, be sutrikimų.
„Nepaisant trikdžių, norime paminėti, kad visi klientų duomenys ir pinigai, esantys „Paysera“ sąskaitose, yra saugūs. Šiuo metu negalime asmeniškai informuoti klientų, todėl prašome jų kantrybės ir sekti informaciją socialiniame tinkle “Facebook„. Daugiau informacijos pateiksime išnagrinėję susidariusią situaciją“, – skelbė „Paysera“.