Šventė ne tik futbolo mėgėjams: iš „Euro 2016“ tikisi išlošti ir barai

Penktadienį prasidėsiantis Europos futbolo čempionatas „Euro 2016“ yra tikra šventė ir barams, transliuojantiems varžybas – įdomiausių rungtynių metu jie būna sausakimši. Tiesa, ne visada didesnis lankytojų skaičius lemia didesnę apyvartą.
Vilniaus barai
„Gringo“ baras Vilniuje / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Pietro Buttazzo, sporto baro Vilniuje „Crazy Bulls“ savininkas, 15min pasakojo, kad jau sulaukė pirmųjų skambučių dėl staliukų rezervacijų. Tiesa, kol kas skambina nedaug aistruolių. Didžiausias lankytojų antplūdis būna tuomet, kai žaidžia dvi įdomios, stiprios komandos, taip pat klientų padaugėja per pusfinalius, finalus, kitas svarbias rungtynes. Stalelius rezervuoti jis siūlo prieš kelias dienas.

„Kai vyko Čempionų lygos finalas, staliuką reikėjo rezervuotis prieš savaitę“, – pasakojo P.Buttazzo.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Euro 2016“ trofėjus
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./„Euro 2016“ trofėjus

Svarbioms rungtynėms vietą užsisakyti jis ragina prieš kokias 5 dienas: „Kitaip negalėsite būti 100 proc. tikri, kad jums atsiras laisva vieta.“

Jis tikisi, kad Europos futbolo čempionatas padidins baro apyvartas. Kainų jis tikino taip pat nedidinsiantis.

Nelinkę gerti šiokiomis dienomis

Tačiau didesnis klientų skaičius ne visada lemia didesnę apyvartą, 15min sakė baro „Gringo“ Vilniuje vadovė Monika Vitkauskaitė.

„Daug žmonių ateina į barą, kai kurie net negurkšnoja jokių gėrimų, gali šiaip ateit pasižiūrėt, bent pro langus pastebėt varžybas. Varžybos yra toks įdomus dalykas. Jis atneša apyvartas, bet kartais situacijos būna ne tos – žmonės ne visada pasiruošę išgėrinėti paprastomis darbo dienomis“, – 15min sakė ji.

Dėl finalų, pusfinalių ir tikrai svarbių varžybų rekomenduoju skambinti vėliausiai likus 3–4 dienoms, – patarė „Gringo“ direktorė.

M.Vitkauskaitės teigimu, „Gringo“ taip pat sulaukia skambučių dėl rezervacijų, tačiau nedaug – žmonės skambinti suskumba paskutinėmis dienomis.

„Dėl finalų, pusfinalių ir tikrai svarbių varžybų rekomenduoju skambinti vėliausiai likus 3–4 dienoms. Nes tą pačią dieną dažniausiai jau nebeturime. Tai dėl apsidraudimo sakau, kad užsisakytų iš anksto“, – sakė baro vadovė.

Pasak jos, „Gringo“ taip pat nesiruošia didinti kainų. Priešingai, žada už tiksliausiai nuspėtą rezultatą taikyti didesnes nuolaidas maistui ir gėrimams.

Rezervuoja tik prieš dieną

„Priimame užsakymus tik vieną prieš. Nes prieš savaitę užsisakę žmonės būna, kad pakeičia planus ir mes prarandame klientų – atsakome žmonėms, kurie tikrai nori žiūrėt varžybas, o vakare turime laisvų vietų. Todėl priimame užsakymus dieną prieš. Tada nuo ryto netyla telefonas“, – 15min pasakojo sporto baro „Stars and Legends“ direktoriaus pavaduotoja Reda Latišenkienė.

Pasak jos, čempionato pradžia barui nebus ypatinga: „Įdomiausios rungtynės prasidės dešimtą valandą vakaro. Kol yra grupės varžybos, tai didelio anšlago nebūna. Bet, kai prasidės atkrintamosios, tai tada jau bus kitaip.“

Tiesa, gali būti, kad šis populiarus sporto baras parodys ne visą Europos futbolo čempionatą, nes keliasi į kitas patalpas Konstitucijos prospekte (priešais savivaldybę).

„Baras šiais metais turbūt negalės transliuoti viso čempionato, nes mes keliamės į kitas patalpas, tai pradžioje rodysime, o po to bus matyti. (…) Taip, ganėtinai (skausmingas metas keisti patalpas – 15min). Žiūrėsime, kaip čia seksis“, – sakė R.Latišenkienė.

Neypatingai svarbių rungtynių metu bare būna pusė ar dar daugiau laisvų vietų, o svarbių rungtynių, pavyzdžiui, Čempionų lygos finalo, metu baras būna pilnutėlis.

Pelningiausios barui būna rungtynės, kurias rodo iškart po darbo: „Jeigu varžybos vyksta kokią septintą, tada žmonės dar po darbo nori pavalgyti, o jeigu kokią dešimtą, tai perka tik gėrimus ir lengvus užkandžius, tai ir apyvarta mažesnė.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis