„Prieš įsigaliojant alkoholio reklamos draudimui, aludarių komunikacijos biudžetai buvo net 80 kartų didesni nei prieš metus šventiniu periodu. Taip pat gerokai, net 50 kartų, daugiau matėme mobiliojo ryšio operatorių reklamos, 25 kartus didėjo bankų ir mokėjimo kortelių reklamos išlaidos“, – sako tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.
Bendrovės duomenimis, šiemet televizijos reklamą šventiniu periodu rinkosi ir „Švyturys-Utenos alus“, ir „Kalnapilio-Tauro grupė“, kai 2016 metais lyginamuoju laikotarpiu šie gamintojai televizijoje nebuvo matomi. „Pernod Ricard“ reklamai šiemet skyrė 483 proc. daugiau, „Bosca“ – 477 proc., „Vilniaus degtinė“ – 81 proc., „Heineken“ – 110 proc. daugiau nei pernai.