Šventiniu laikotarpiu – alkoholio reklamos šuolis televizijoje

Televizijos per tik ką praūžusias šventes sulaukė 1,2 proc. daugiau reklamos skaičiuojant sekundėmis ir beveik 7 proc. – vertinant pinigais. Paskutinį šansą, prieš uždraudžiant reklamą, išnaudojo ir alkoholio prekių ženklai, rašo „Verslo žinios“.
Iš užsienietiškų leidinių iškirpta alkoholio reklama
Iš užsienietiškų leidinių iškirpta alkoholio reklama / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Prieš įsigaliojant alkoholio reklamos draudimui, aludarių komunikacijos biudžetai buvo net 80 kartų didesni nei prieš metus šventiniu periodu. Taip pat gerokai, net 50 kartų, daugiau matėme mobiliojo ryšio operatorių reklamos, 25 kartus didėjo bankų ir mokėjimo kortelių reklamos išlaidos“, – sako tyrimų bendrovės „Kantar TNS“ Reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Bendrovės duomenimis, šiemet televizijos reklamą šventiniu periodu rinkosi ir „Švyturys-Utenos alus“, ir „Kalnapilio-Tauro grupė“, kai 2016 metais lyginamuoju laikotarpiu šie gamintojai televizijoje nebuvo matomi. „Pernod Ricard“ reklamai šiemet skyrė 483 proc. daugiau, „Bosca“ – 477 proc., „Vilniaus degtinė“ – 81 proc., „Heineken“ – 110 proc. daugiau nei pernai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs