Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Šviežumo taisyklė pelnė populiariausio alaus vardą

2012 metais alaus mėgėjai dažniausiai pirko lietuvišką lagerį – „Švyturio Ekstra“. Jo šalyje buvo parduota daugiausia. Tokius duomenis paskelbė Lietuvos prekybos įmonių asociacija, kuri Klaipėdoje verdamam alui antrus metus iš eilės įteikė apdovanojimą „Populiariausia prekė“.
„Tas alus, kurį mėgsta pirkėjai, iš parduotuvių lentynų dingsta greičiausiai. Vadinasi, dažnai tenka iš gamyklos atvežti papildymą. Tai reiškia tik vieną – alus lentynose visada būna šviežias“, – sako vyriausioji „Švyturio“ aludarė Džuljeta Armonienė.
„Tas alus, kurį mėgsta pirkėjai, iš parduotuvių lentynų dingsta greičiausiai. Vadinasi, dažnai tenka iš gamyklos atvežti papildymą. Tai reiškia tik vieną – alus lentynose visada būna šviežias“, – sako vyriausioji „Švyturio“ aludarė Džuljeta Armonienė. / „Švyturio“ archyvo nuotr.

Šiemet Lietuvos prekybos įmonių asociacijos konkurso „Populiariausia prekė“ dalyviai buvo suskirstyti į 66 kategorijas, kurių nugalėtojai buvo išrinkti pagal vartojimą atspindinčius duomenis – pagrindinių šalies mažmeninės prekybos tinklų 2012 metų pardavimų rezultatus.

„Akivaizdu, kad pirkėjai nedaro nuolaidų kokybei ir, rinkdamiesi maistą bei gėrimus, pirmenybę atiduoda vietos gamintojams, siūlantiems šviežumu išsiskiriančius produktus, o taip pat tiems, kurie per ilgus metus užsitarnavo vartotojų pasitikėjimą“, – sako Laurynas Vilimas, Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vykdantysis direktorius.

Jo manymu, „Švyturio Ekstra“ yra vienas iš ilgametės sėkmės fenomenų. Lietuvos maisto bei gėrimų pramonėje jis įvertintas jau ne kartą.

Griežta šviežumo taisyklė

„Švyturio“ vyriausioji aludarė Džuljeta Armonienė pabrėžia, kad „Švyturio Ekstra“ sėkmę lemia galiojanti griežta šviežumo taisyklė.

Tam, kad alus kuo šviežesnis pasiektų jo mėgėjus parduotuvėse,  per ketverius pastaruosius metus įmonė pertvarkė visą logistikos grandinę.  „Visai kitaip organizuojame darbą centriniuose sandėliuose – iš daryklos atvežtas alus tą pačią dieną paskirstomas į parduotuves. Taip dar 3-4 dienomis greičiau atkeliaujame pas pirkėjus”, – sako D. Armonienė.

Skubėti tenka, nes atvežtas alus iš parduotuvių lentynų greitai ir „išgaruoja“. O tai yra gerai, nes aludariai žino, jog kitaip lentynose ilgai užsistovėjusiam alui pakenktų dirbtinis prekybos centrų apšvietimas. Nors jis ne toks pavojingas kaip tiesioginė saulės šviesa, tačiau per laiką taip pat gali pabloginti alaus kokybę. 

Taigi, alaus populiarumas garantuoja ir jo šviežumą – visada šviežias alus yra tas, kuris parduotuvės lentynose užsibūna trumpiausiai.

Ir baruose neužsistovi

„Švyturio Ekstra“ neužsistovi ir Lietuvos  baruose, kavinėse bei restoranuose. Čia galioja taisyklė, kad alaus statinaitė turi būti suvartota ne ilgiau kaip per  7 dienas nuo atidarymo ir ne vėliau nei 25 dienos nuo išpilstymo darykloje. 

„Alus statinėse – pats tikriausias „gyvas“ alus, todėl jis visada privalo būti šviežias“, – sako D. Armonienė.

Anot jos, „Švyturio Ekstra“ gamybos receptas nesikeitė nuo sukūrimo. Šis alus unikalus tuo, jog jo brandinimas vyksta ne tik vertikaliose, bet ir senovinėse horizontaliose talpose, kurias iš didžiųjų alaus daryklų turi tik „Švyturio“ gamintojai.

 „Švyturio Ekstra“ yra verdamas tik iš vandens, lietuviško miežių salyklo, trupučio ryžių, pridedant karčiųjų ir aromatinių „Spalter Select“ apynių bei alaus mielių. Jo gamyboje nenaudojamos jokios fermentavimo pagreitinimo technologijos.

Geriausias pasaulyje 

2012-ieji „Švyturio Ekstrai“ buvo išskirtiniai ir tarptautiniu mastu. Šiam alui suteiktas garbingiausias 2012 metų Pasaulio alaus taurės („WorldBeerCup“) aukso medalis „Dortmunder/European Export“ stiliaus lagerio kategorijoje. Pasauliniai ekspertai lietuvišką pilno, sodraus skonio šviesų alų įvertino geriau nei konkurentus net iš šio stiliaus gimtinės – Vokietijos.

„Visgi, lyderystė savo namų rinkoje ir akivaizdus vartotojų įvertinimas „Ekstrai“ yra ne mažiau svarbus nei tarptautiniai apdovanojimai. Malonu, kad mūsų vartotojams ir prieš kelis dešimtmečius, ir dabar  svarbi aukščiausia kokybė, geras skonis ir natūralumas. Tuo ir aiškiname nuolatinę „Švyturio Ekstra“ sėkmę“, – komentuoja „Švyturio“ rinkodaros vadovas Laimis Balčiūnas.

Pelno dalis tenka ir Klaipėdai

Dalį gaunamo pelno už “Švyturio Ekstra“ bendrovė grąžina visuomenei – būdamas vienas didžiausių šalies sporto ir meno mecenatų, „Švyturys“ dar įsteigė ir „Švyturio Klaipėdos kilmės fondą“. Pagal jo nuostatus, 3 centai nuo kiekvieno parduodamo alaus butelio skiriami uostamiesčio sportui, kultūrai, bendruomenei. Pernai šis fondas surinko ir klaipėdiečiams pervedė 672 tūkst. litų. 

Pavadinimas
 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos