Papuošalų gamintojos atsiprašymas paskelbtas kitą dieną po to, kai kelios kitos prabangių prekių mažmenininkės atsiprašė dėl to, kad pusiau autonomines Honkongo ir Makao teritorijas, taip pat Taivano savivaldą, pavadino atskiromis valstybėmis.
Honkongo tema yra ypač jautrus klausimas Pekinui, finansų centre jau kelis mėnesius nesibaigiant protestams už demokratiją, o į šią kryžminę ugnį pateko ir tarptautiniai prekių ženklai.
„Nuoširdžiai atsiprašome Kinijos žmonių, kurių jausmai buvo užgauti“, – antradienio pranešime teigė papuošalų gamintoja.
„Swarovski“ dėkoja už įvairiems sluoksniams atstovaujančių žmonių pastabas bei trokšta ir toliau padėti kurti darnią bendruomenę su Kinijos žmonėmis“, – rašome bendrovės pareiškime.
Bendrovė taip pat neteko savo prekės ženklo ambasadorės, kinų aktorės Jiang Shuying, palaikymo.
Aktorės agentūra pranešė nusiuntusi „Swarovski“ įspėjimą dėl bendradarbiavimo nutraukimo artimiausiu metu.
„Mes palaikome vienos Kinijos principą ir manome, kad negalima pažeisti mūsų nacionalinio suvereniteto ir teritorijos vientisumo“, – pareiškė agentūra.
„Swarovski“ taip pat susidūrė su pykčiu internete nepaisant pažadų „pasistengti kuo greičiau ištaisyti klaidas“.
Šią savaitę teko atsiprašinėti ir tokios bendrovėms kaip „Versace“, „Coach“ ir „Givenchy“ – už tai, kad jos įžeidė Kinijos jausmus, susijusius su nacionaliniu suverenitetu, ant marškinėlių įvardijusios Honkongą ir Taivaną kaip atskiras šalis.