„Swarovski“ įstojo į prabangos prekių gamintojų, priverstų atsiprašyti Kinijos, gretas

Austrijos juvelyrinių dirbinių gamintoja „Swarovski“ antradienį atsiprašė Kinijos už tai, kad „užgavo Kinijos žmonių jausmus“, savo tinklalapyje pavadindama Honkongą atskira šalimi, ir tapo dar vienu prabangos prekių ženklu, užsitraukusiu Kinijos nemalonę.
_4153670
„Swarovski“ / Jurgitos Lapienytės nuotr.

Papuošalų gamintojos atsiprašymas paskelbtas kitą dieną po to, kai kelios kitos prabangių prekių mažmenininkės atsiprašė dėl to, kad pusiau autonomines Honkongo ir Makao teritorijas, taip pat Taivano savivaldą, pavadino atskiromis valstybėmis.

Honkongo tema yra ypač jautrus klausimas Pekinui, finansų centre jau kelis mėnesius nesibaigiant protestams už demokratiją, o į šią kryžminę ugnį pateko ir tarptautiniai prekių ženklai.

„Nuoširdžiai atsiprašome Kinijos žmonių, kurių jausmai buvo užgauti“, – antradienio pranešime teigė papuošalų gamintoja.

„Swarovski“ dėkoja už įvairiems sluoksniams atstovaujančių žmonių pastabas bei trokšta ir toliau padėti kurti darnią bendruomenę su Kinijos žmonėmis“, – rašome bendrovės pareiškime.

Bendrovė taip pat neteko savo prekės ženklo ambasadorės, kinų aktorės Jiang Shuying, palaikymo.

Aktorės agentūra pranešė nusiuntusi „Swarovski“ įspėjimą dėl bendradarbiavimo nutraukimo artimiausiu metu.

„Mes palaikome vienos Kinijos principą ir manome, kad negalima pažeisti mūsų nacionalinio suvereniteto ir teritorijos vientisumo“, – pareiškė agentūra.

„Swarovski“ taip pat susidūrė su pykčiu internete nepaisant pažadų „pasistengti kuo greičiau ištaisyti klaidas“.

Šią savaitę teko atsiprašinėti ir tokios bendrovėms kaip „Versace“, „Coach“ ir „Givenchy“ – už tai, kad jos įžeidė Kinijos jausmus, susijusius su nacionaliniu suverenitetu, ant marškinėlių įvardijusios Honkongą ir Taivaną kaip atskiras šalis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis