Ši sukčiavimo taktika paremta tuo, kad gyventojai raginami spausti kartu siunčiamą nuorodą ir suvesti savo asmeninius prisijungimo duomenis, įskaitant „Smart-ID“ PIN1. Sukuriamas psichologinis spaudimas – neva gyventojai turi tai padaryti, nes priešingu atveju sąskaita bus uždaryta.
„Swedbank“ saugumo ekspertai pabrėžia, kad nuorodos, į kurias nukreipia sukčiai (uzblokuota-swed.com, atrakintipaskyra-swed.com), neturi nieko bendro su „Swedbank“ veikla.
Bankas klientams niekada nesiunčia tokio pobūdžio SMS pranešimų apie užblokuotas sąskaitas, taip pat nesiunčia tokių nuorodų ir niekada neprašo suteikti asmeninių prisijungimo prie interneto banko duomenų.
Net jei SMS pranešimų siuntėjas būtų nurodomas „Swedbank“, gyventojai raginami neprarasti budrumo, tokias žinutes ignoruoti ir jokiu būdu nesuteikti savo asmeninės informacijos.
Tokiu atveju, jei gyventojai visgi atskleidė savo asmeninius prisijungimo prie interneto banko duomenis, jie raginami nedelsiant informuoti savo banką ir blokuoti savo sąskaitas. Apie sukčių atakas taip pat būtina pranešti policijai.