„Pandemija padiktavo naujas sąlygas susitikimams – vaizdo skambučiai darbo aplinkoje tapo įprastu reiškiniu. Siekdami klientams sukurti galimybę tokiu pat patogiu ir greitu būdu gauti atsakymus į iškilusius finansinius klausimus, pradėjome teikti banko specialistų konsultacijas vaizdo skambučiais“, – sako Jūratė Gumuliauskienė, „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė.
Pasak banko atstovės, vaizdo skambučių metu gyventojai su banko specialistais dažniausiai konsultuojasi dėl būsto paskolos ir automobilio lizingo, taip pat asmeninių finansų valdymo klausimais.
Tuo metu verslo klientai kreipiasi norėdami išsiaiškinti sąlygas dėl mokėjimo terminalų, e. komercijos paslaugų, finansavimo suteikimo ir kitų verslui aktualių klausimų.
„Konsultacija su banko darbuotoju vyksta per programą „MS Teams“, ir pokalbis yra toks pat individualus, kaip ir įprasti susitikimai banko padalinyje. Be to, vaizdo skambučiai leidžia tiek klientui, tiek banko darbuotojui dalytis savo ekrano vaizdu. Tai aktualu, pavyzdžiui, prireikus pademonstruoti, kaip rasti reikalingas funkcijas interneto banke“, – komentuoja J.Gumuliauskienė.
Vaizdo konsultacijas klientai gali užsisakyti „Swedbank“ interneto banke, o prie jų galima prisijungti naudojantis bet kokiu įrenginiu: kompiuteriu, planšete ar išmaniuoju telefonu.
Kaip pažymi J.Gumuliauskienė, šio naujo komunikacijos kanalo su banku atsiradimas – žingsnis, siekiant didinti saugų ir patogų finansinių paslaugų prieinamumą klientams.
„Dauguma „Swedbank“ klientų aktyviai naudojasi nuotolinio konsultavimo paslaugomis. Šiandien devyni iš dešimties kasdienių finansinių klausimų yra išsprendžiami nuotoliniu būdu – naudojantis išmaniąja programėle arba interneto banku“, − sako „Swedbank“ Klientų aptarnavimo tarnybos vadovė J.Gumuliauskienė.