Padidinus keleivius aptarnaujančių darbuotojų, pavyzdžiui, registracijos ir vartų, bagažo tvarkymo ir orlaivių aptarnavimo paslaugas teikiančių darbuotojų skaičių, 850 bendrovės klientų galės išplėsti savo veiklą, o „Swissport“ darbuotojų skaičius iš esmės grįš iki pandeminį lygį.
„Kadangi daugelyje šalių bus sušvelninti pandemijos apribojimai, „Swissport“ tikisi, kad per ateinančius mėnesius, vėliausiai iki vasaros atostogų pradžios, kelionių paklausa atsigaus“, – sakoma bendrovės pranešime.
„Swissport“ yra nusiteikusi daug optimistiškiau nei kai kurios kitos pramonės institucijos.
Tarptautinė civilinės aviacijos organizacija (ICAO) teigė mananti, kad oro kelionių pramonę ir toliau smarkiai veiks pandemija, o keleivių skaičius bus mažesnis 26–31 proc., nes tarptautinėms kelionėms vis dar įtakos turi sienų apribojimai.
Praėjusiais metais „Swissport“ aptarnavo 97 mln. keleivių – šiek tiek daugiau nei trečdalį 2019 m. lygio, o skrydžių skaičius – du milijonai – buvo šiek tiek mažesnis nei 2019 metais.
„Swissport“ taip pat nurodė, kad jos krovinių aptarnavimo padalinys pernai perkrovė rekordinį 5,1 mln. metrinių tonų kiekį – 10 proc. daugiau nei 2019 metais, iki prasidedant pandemijai.