T.Balžekas ir „Postimees Grupp“ prašo leidimo valdyti 15min, BNS ir „Media bitės“

Naujienų portalą 15min ir naujienų agentūrą BNS valdančios įmonės, priklausančios Estijos bendrovei „Postimees Grupp“, ir Tomo Balžeko vadovaujama medijų ir skaitmeninė verslo grupė „Media bitės“, prašo Konkurencijos tarybos leidimo susijungti.
Nauja įmonių grupė
Nauja įmonių grupė

Konkurencijos taryba pranešė, kad įgyvendinus sandorį T.Balžekas, netiesiogiai per planuojamą įsteigti „Media bites“ kontroliuojančią bendrovę, ir „Postimees Grupp“ netiesiogiai įgytų bendrą 15min kontrolę, taip pat netiesiogiai valdytų „Media bites“ ir jos antrines įmones, BNS bei 15min antrinę įmonę „LT Media Group“.

Užbaigus sandorį T.Balžekas netiesiogiai turės 40 proc., o „Postimees Grupp“ 60 proc. 15min akcinio kapitalo. 15min valdys visas BNS ir „Media bičių“ akcijas, kartu su „Media bičių“ antrinėmis įmonėmis „Baltijos fotografijos linija“ ir „Medipresa“, taip pat „LT Media Group“, nurodo konkurencijos taryba.

Anksčiau skelbta, kad nauja įmonių grupė Lietuvoje veiks „15min Group“ vardu, o jos netiesioginiai akcininkai bus ne tik T.Balžekas, dabar valdantis 56,66 proc. „Media bičių“ akcijų, bet ir pastarosios bendrovės mažieji akcininkai Martynas Basokas (26,67 proc.), Gabrielė Burbienė (10 proc.), Tomas Bindokas (6,67 proc.).

Į susijungimą nepatenka ir toliau tik „Media bičių“ grupės dalimi lieka „ŽMONĖS Cinema“, valdanti to paties pavadinimą namų kino platformą, „Pasaka“, valdanti du to paties pavadinimo kino teatrus Vilniuje, „Mano daktaras“, valdanti rezervacijų sistemas manodaktaras.lt ir uodega.lt bei puslapius pincetas.lt ir sveikas.lt, ir kitos smulkesnės veiklos.

Likusieji „Postimees Grupp“ verslai, veikiantys Latvijoje ir Estijoje, toliau 100 proc. priklausys Estijos „MM grupp“, kurio pagrindinis akcininkas – Margusas Linnamae.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis