Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Takata“ akcijos nuvertėjo jau daugiau nei 50 proc.

Pasaulinio skandalo dėl brokuotų automobilinių saugos pagalvių epicentre atsidūrusios Japonijos gamintojos „Takata“ akcijų kursas ir toliau rekordiniu greičiu smunka. Ketvirtadienį akcijos nuvertėjo daugiau nei 50 proc.
„Takata“
„Takata“ / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.
Temos: 2 Akcijos Japonija

Tokį įmonės akcijų pigimą paskatino kalbos, kad bendrovė jau šį mėnesį gali paprašyti apsaugos nuo kreditorių ir pradėti ruoštis savo aktyvų pardavimui vienai amerikiečių kompanijai.

Ekspertai prognozuoja, kad šios akcijos ir toliau nenumaldomai pigs. „Takata“ akcijos ėmė smarkiai nuvertėti po to, kai Japonijos verslo dienraštis „Nikkei“, nenurodydamas savų informacijos šaltinių, praėjusį penktadienį pranešė, kad „Takata“ verslą perims Kinijos kompanijai „Ningbo Joyson Electronic“ priklausanti JAV automobilių dalių gamintoja „Key Safety Systems“. Esą japonų bendrovės padalinio Amerikoje „TK Holdings“ valdyba vėliau šį mėnesį ketina Amerikoje paprašyti apsaugos nuo kreditorių, kas prilygsta bankroto paskelbimui.

Trečiadienį „Jiji Press“ pranešė, kad „Takata“ bankrotą gali paskelbti jau ateinantį pirmadienį. O kitos žiniasklaidos priemonės praneša, kad tai gali įvykti jau šią savaitę.

Po tokių pranešimų „Takata“ išplatino trumpą pranešimą, jog „nepriimtas joks sprendimas“ ir kad šiuo metu svarstomos „visos galimybės“.

Kaip žinoma, visame pasaulyje teko atšaukti beveik 100 mln. automobilių, įskaitant maždaug 70 mln. jų Amerikoje, dėl brokuotų „Takata“ saugos pagalvių. Tai buvo didžiausias istorijoje tokio pobūdžio atšaukimas. Vien tik Amerikoje brokuotos „Takata“ pagalvės siejamos su vienuolikos žmonių mirtimi.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos