Tarptautinių turistų skaičius išaugo labiausiai per septynerius metus

Tarptautinių turistų skaičius pirmąjį šių metų ketvirtį šoktelėjo 6,4 proc. ir augo daugiausiai per septynerius metus, rodo Jungtinių Tautų Pasaulio turizmo organizacijos (JTPTO) duomenys.
Kauno oro uoste
Kauno oro uoste / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Šių metų sausio-birželio mėnesiais tarptautinių turistų skaičius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, padidėjo maždaug 36 mln. iki maždaug 598 mln. žmonių. Augimą skatino didėjantis verslo pasitikėjimas ir kelionių paklausa tarp Britanijos, Kinijos, Prancūzijos ir Jungtinių Valstijų gyventojų.

„Pirmasis šių metų pusmetis demonstruoja sveika augimą vis labiau dinamiškoje ir atsparioje turizmo rinkoje, įskaitant ir atsigavimą kai kuriose vietose, pernai susidūrusioje su saugumo iššūkiais“, – sakė JTPTO generalinis sekretorius Talebas Rifai.

Itin daug turistų pirmąjį šių metų pusmetį sulaukė Viduržemio jūros šalys, įskaitant Egiptą, Tunisą ir Turkiją, kur pastaraisiais metais įvykdyti keli teroro išpuoliai, sumažinę turistų srautus.

Pietų Europa pirmąjį pusmetį sulaukė 12 proc. daugiau tarptautinių lankytojų, Šiaurės Afrika – 16 proc. daugiau, o Artimieji Rytai – 8,9 proc.

Apskirtai Europa – labiausiai turistų lankomas regionas pasaulyje – sulaukė 7,7 proc. daugiau turistų. Afrikoje prieaugis siekė 7,6 proc., o Azija ir Ramiojo vandenyno regionas – 5,7 proc.

Šiaurės ir Pietų Amerikoje turistų padaugėjo 3 proc. Pietų Amerikoje prieaugis sudarė 6 proc., o Pietų Amerikoje – tik 2 proc., nes turistų sumažėjimą Jungtinėse Valstijose kompensavo geri Kanados ir Meksikos rezultatai.

Per visus praėjusius metus tarptautinių turistų skaičius išaugo 3,9 proc. iki 1,23 mlrd. JTPTO prognozuoja, kad šiais metais turistų skaičius augs 3-4 proc.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis