Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Taxify“: Europos ir Afrikos rinkoje mes turime pranašumą prieš „Uber“

Estijos pavėžėjimo paslaugų bendrovės „Taxify“ vienas iš įkūrėjų ir vadovas Markusas Villigas teigia, kad JAV konkurentės „Uber“ pasitraukimas iš Pietryčių Azijos suteks estų bendrovei daugiau pasitikėjimo plėsti savo veiklos apimtis Europoje ir Afrikoje, nes ten, jo teigimu, „Taxify“ turi aiškų pranašumą prieš „Uber“.
„Taxify“
„Taxify“ / „Taxify“ nuotr.

„Uber“ sprendimas parduoti savo verslą Pietryčių Azijoje bendrovei „Grab“ rodo, kad „Uber“ nemato galimybių nurungti savo konkurentų tose vietose, kur jos geriau pažįsta savo rinkas ir savo klientus. Dėl to „Uber“ yra priversta pasiduoti. Konkuruoti iš karto visose rinkose negali net ir tokie stambūs kapitalo magnetai, kaip „Uber“, – interviu agentūrai BNS sakė M.Villigas.

„Tai, kad „Uber“ nusileidžia Azijoje, suteiks „Taxify“ drąsos aktyviau dirbti mūsų pagrindinėse Europos ir Afrikos rinkoje, nes mums tai yra pažįstamos rinkos ir čia mes turime pranašumą“, – sakė jis.

Anot M.Villigo, „Taxify“ vairuotojų paklausa auga visuose miestuose, kuriuose veikia ši platforma. Todėl bendrovė artimiausiu metu ketina dar labiau susitelkti į tai, kad galėtų pasiūlyti kaip galima didesniam skaičiui vairuotojų galimybę papildomai užsidirbti.

Kaip skelbta anksčiau, JAV pavėžėjimo paslaugų milžinė „Uber“ pardavė savo verslą Pietryčių Azijoje vietos konkurentei „Grab“, rašo britų verslo dienraštis „Financial Times“.

Pagal susitarimo sąlygas Singapūre įsikūrusi „Grab“ perims „Uber“ pavėžėjimo ir maisto pristatymo paslaugų verslą regione, o Kalifornijoje įsikūrusi „Uber“ mainais gaus 27,5 proc. „Grab“ akcijų.

Be to, „Uber“ vadovas Dara Khosrowshahi prisijungs prie „Grab“ valdybos, praneša „The Guardian“.

JAV įmonės investicijos Pietryčių Azijos regione, kuriam, be kita ko, priklauso Indonezija, Malaizija, Singapūras, Filipinai ir Mianmaras, sudarė 700 mln. JAV dolerių. „Financial Times“ šaltinių duomenimis, „Uber“ atiteksiančio „Grab“ akcijų paketo vertė viršys 2 mlrd. JAV dolerių. Ši suma nustatyta remiantis įverčiu, kad visos Singapūro įmonės vertė viršija 7 mlrd. JAV dolerių.

„Uber“ per paskutinį finansavimo pritraukimo etapą buvo įvertinta 54 mlrd. JAV dolerių.

„Alphabet“ ir Singapūro valstybinio investicinio fondo „Temasek“ skaičiavimais, Pietryčių Azijos taksi rinka iki 2025 metų, palyginti su 2015 metais, padidės daugiau kaip penkis kartus – nuo 2,5 mlrd. iki 13,1 mlrd. JAV dolerių.

Bendraudama su pasaulio reguliavimo institucijomis, „Uber“ vis susiduria su sunkumais, tuo tarpu „Grab“ glaudžiai bendradarbiauja su valdžia ir geriau supranta vietinius įpročius.

Tyrimų įmonės „App Annie“ duomenys rodo, kad „Grab“ regione turi daugiau aktyvių klientų negu „Uber“. Kitos įmonės – „Bain“ – vertinimai taip pat rodo, kad vartotojai Pietryčių Azijoje mieliau renkasi „Grab“, o ne „Uber“.

Pietryčių Azija yra dar viena rinka, kurioje „Uber“ susidūrė su didele konkurencija ir iš kurios įmonei teko pasitraukti.

2016 metais „Uber“ mainais už akcijų paketą pardavė savo verslą Kinijoje vietos konkurentei „Didi Chuxing“, o pernai JAV įmonės verslas Rusijoje buvo sujungtas su interneto milžinės „Yandex“ pavėžėjimo paslaugų verslu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos