Pasak CNBC, darbo vietų kiekis „Alphabet“ augo sparčiausiai. 2018 m. darbuotojų skaičius buvo 347 kartus didesnis nei 2001 m. Tuo tarpu „Amazon“ – didesnis 72 kartus.
Vis dėlto „Amazon“ sukūrė daugiausiai darbo vietų (648 tūkst.) palyginus su „Facebook“, „Alphabet“, „Microsoft“ ir „Apple“.
„Amazon“ turi šimtus tūkstančių darbuotojų, daugumai mokamas valandinis užmokestis, kuris prasideda nuo 15 JAV dolerių.
Be to, iš minėtų bendrovių „Amazon“ išsiskiria ir tuo, kad įdarbina ir ne visą darbo dieną dirbančių asmenų.
Pernai gruodį „Amazon“ dirbo 647,500 žmonių, tačiau bendrovė tikina, kad skaičius kinta priklausomai nuo sezoniškumo.
Kalbant apie pateiktus duomenis, visose įmonėse dirba rangovai, kurie nėra įskaičiuoti į šią statistiką. Pavyzdžiui, „Bloomberg“ pernai vasarą pranešė, kad maždaug pusę „Google“ darbuotojų yra rangovai.
Atkreiptinas dėmesys, kad nors šios kompanijos sukūrė nemažai darbo vietų, jos taip pat pakeitė kai kurias pramonės šakas ir prisidėjo prie darbo vietų sunaikinimo jose.
Tarkime, „iPhone“ prisidėjo prie „BlackBerry“ ir „Nokia“ nuosmukio. Arba „Amazon“ ir kiti elektroninės prekybos žaidėjai greičiausiai turėjo įtakos kai kurių prekybos centrų ir mažmeninės prekybos tinklų uždarymui.