Vilniaus apygardos administracinis teismas ketvirtadienį atmetė bendrovės skundą dėl baudos panaikinimo, pranešė teismas.
Bendrovė teigė, kad ji reklamavo nealkoholinį alų „Tauras tradicinis nealkoholinis“ alų, todėl nepažeidė i Alkoholio kontrolės įstatymo.
Tačiau, teismo vertinimu, taip buvo siekiama reklamuoti alkoholinį alų „Tauras tradicinis“. Anot jo, abiejų gėrimų skardinių dizainai yra panašūs, o nesutampantys elementai (talpa, užrašas „nealkoholinis“, „0.0“) nedominuoja ir neatskiria abiejų gėrimų.
Teismas pažymėjo ir tai, kad nealkoholinio alaus reklamoje yra tekstas „Tauras. Vyrų. Pelnytai. Jau 160 metų“, nors įmonė jį pradėjo gaminti tik 2019 metais.
„Reklamoje vartojant frazę „jau 160 metų“ akivaizdžiai atkreipiamas vartotojų dėmesys į alų „Tauras tradicinis“, taip didinant šio alaus žinomumą, skatinant jį įsigyti ir vartoti“, – pranešime nurodė teismas.
Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas 2,9 tūkst. eurų baudą įmonei skyrė šiemet vasarį.