Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2023 03 01 /2023 03 02

Teismas: bauda „Philip Morris Baltic“ už paslėptą „Iqos“ reklamą – pagrįsta

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas pagrįstai skyrė 2,1 tūkst. eurų baudą tabako prekybos bendrovei „Philip Morris Baltic“ už paslėptą reklamą, galutinai nusprendė teismas.
Elektroninė cigaretė
Elektroninė cigaretė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) trečiadienį pirmosios instancijos teismo sprendimą paliko nepakeistą, o įmonės apeliacinį skundą atmetė.

LVAT teigimu, departamentas pagrįstai konstatavo, kad „Philip Morris Baltic“, skleisdama informaciją apie „Iqos“ elektroninį įrenginį ir skatindama jį įsigyti, pažeidė paslėptos tabako gaminių reklamos draudimą.

Teismas pažymėjo, kad įmonė, skatindama įsigyti „Iqos“, paslėptai skleidė informaciją apie tabako gaminius, pateikdama informaciją taip, kad ji galėjo suklaidinti vartotojus sudarant įspūdį, kad reklamuojamas ne tabako gaminys.

Bendrovė „Philip Morris Baltic“ teigia nesutinkanti su teismo sprendimu ir teigia spręsianti dėl tolimesnių teisinių veiksmų.

„Geriausias sprendimas rūkantiesiems yra visiškai atsisakyti tabako ir nikotino, tačiau Lietuvoje vis dar rūko kas penktas gyventojas. Vis labiau stiprėja mokslinis sutarimas, kad bedūmiai nikotino ir tabako gaminiai yra geresnė alternatyva cigaretėms – žalingiausiai nikotino vartojimo formai. Suaugę rūkantieji nusipelno gauti mokslu pagrįstą, tikslią ir neklaidinančią informaciją apie bedūmius produktus, tokius kaip IQOS, kurie tapo prieinami mokslo pažangos ir naujų technologijų dėka“, – rašoma komunikacijos agentūros „Fabula“ atsiųstame bendrovės „Philip Morris Baltic“ komentare.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?