Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Teismas: „Eurovaistinės“ skelbta reklama senjorams buvo klaidinanti

Vilniaus apygardos administracinis teismas kaip nepagrįstą atmetė UAB „Eurovaistinė“ skundą dėl Konkurencijos tarybos nutarimo dėl klaidinančios reklamos, skelbiama teismo išplatintame pranešime.
Piknikas Palangoje kartu su Eurovaistine I Ypatingos.lt
Eurovaistinė / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Pranešime nurodoma, kad pareiškėja Vilniaus apygardos administraciniam teismui buvo pateikusi skundą, kuriuo prašė panaikinti Konkurencijos tarybos 2019 m. liepos 18 d. nutarimą, jog „Eurovaistinė“ 2018 m. rugsėjo, spalio ir gruodžio mėnesiais nacionalinėje televizijoje ir 36 gydymo įstaigose skleidė klaidinančią reklamą. Joje įgarsinta informacija apie vaistinių tinkle senjorams taikomas nuolaidas pateikus „Senjoro“ kortelę ir akcentuota, kad jos taikomos visada ir visoms prekėms, ir už tai buvo skirta 8 688 eurų bauda.

Teisėjų kolegijos vertinimu, „Eurovaistinės“ iniciatyva ir interesais naudota vaizdinė reklama apie senjorams taikomas nuolaidas vidutiniam vartotojui suprantama taip, kad nuolaidos „Senjoro“ kortelės turėtojams taikomos visoms prekėms ir visais atvejais, o jokios papildomos sąlygos nėra nustatytos bei taikomos. Vaizdinėje reklamoje net neužsimenama apie tai, kad paminėtos nuolaidos suteikimas siejamas su papildomu privalomu trijų pilnų prekių pakuočių, kurios kiekvienos kaina ne mažesnė kaip 1,5 Eur, pirkimu, taip pat kad nuolaidos nėra taikomos kitų akcijų prekėms, prekėms, įsigyjamoms su kompensuojamųjų vaistų pasu ir kt.

Teismas padarė išvadą, kad Konkurencijos tarybos nutarimas, kuriuo pripažinta, kad UAB „Eurovaistinė“ naudota vaistinių tinklo reklama apie senjorams taikomas nuolaidas buvo klaidinanti, yra teisėtas ir pagrįstas.

Sprendimas per 30 dienų gali būti skundžiamas Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?