Per tyrimą nustatyta, kad bendrovė siūlė vartotojams įsigyti „LUKOIL plus“ nuolaidų kortelę, kuri, pagal bendrovės tinklalapyje pateiktą informaciją, suteikia 3 ct arba 3,5 ct nuolaidą, taip pat suteikia galimybę kaupti „LUKOIL pinigus“ bei gauti 20 procentų nuolaidą plovyklos paslaugoms.
Naujo tipo bendrovės degalinių „Cash & Drive“ informaciniuose stenduose nurodoma, kad nuolaidos su nuolaidų kortelėmis degalams netaikomos. Taigi bendrovė skatino vartotojus įsigyti kuo daugiau degalų, tam, kad būtų sukaupta didesnė nuolaida, tačiau vartotojai jos negalėjo panaudoti naujo tipo bendrovės degalinėse ir taip buvo klaidinami apie nuolaidų kortelės teikiamą naudą.
Pažymėtina, kad bendrovės degalinių iškabose informacija apie degalų kainas buvo pateikiama tik tiems vartotojams, kurie ketina atsiskaityti grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortele, o vartotojai, kurie ketina atsiskaityti kitais mokėjimo būdais (degalų mokėjimo kortele (kreditine, debetine), dovanų kortele bei mobiliąja pinigine), nebuvo informuojami apie jiems taikomą galutinę degalų kainą ir tokiu būdu ši informacija buvo nuslepiama.
Atkreipiamas dėmesys, kad degalinių informaciniuose stenduose turi būti nurodyta standartinė mažmeninė kaina, taikoma visiems vartotojams, kad vartotojai galėtų priimti jiems suteikta informacija paremtą geriausią sprendimą.
Už Lietuvos Respublikos nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo 3 straipsnio 1 dalies pažeidimą bendrovei skirta 4 344 eurų bauda. Bendrovė Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos sprendimą apskundė Vilniaus apygardos administraciniam teismui, kuris 2017 m. vasario 3 d. priėmė sprendimą skundą atmesti.
Bendrovė šį sprendimą dar gali apskųsti Lietuvos vyriausiajam administraciniam teismui.