Sankryžos rekonstrukcija pradėta 2019 metų rudenį, o ją baigti numatoma iki 2020 metų pabaigos. 31 mln. eurų vertės darbus atlieka bendrovės „Fegda“ ir „Tilsta“.
Lietuvos apeliacinis teismas vasario 3 dieną nutarė, kad „Panevėžio kelių“ pasiūlymas konkurse buvo atmestas pagrįstai. Anot teismo, įmonė turėjo ir galėjo suvokti, kad pasiūlyme turi nurodyti konkrečią garantinio termino trukmę.
Teismas paliko galioti lapkritį Vilniaus apygardos teismo priimą nutartį, kuria „Panevėžio kelių“ pretenzijos atmestos.
Teisme bendrovė siekė, kad būtų panaikintas Vilniaus savivaldybės sprendimas atmesti jos pasiūlymą, sudaryti tiekėjų eilę ir paskelbti laimėtoją, o savivaldybė įpareigota nutraukti rangos sutartį ir grąžinti įmonę į konkursą.
Sausį Vilniaus apygardos teismas atmetė dar vieną įmonės ieškinį dėl konkurso, šį sprendimą dar galima skųsti. Anot „Panevėžio kelių“, konkursą laimėjusi bendrovė pasiūlyme pateikė melagingą informaciją apie statybos vadovo patirtį.
„Panevėžio keliai“ BNS informavo, jog darbus siūlė atlikti už 30,77 mln. eurų per 16 mėnesių.
Skelbta, jog keturių eismo juostų daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko plento dalis atsidurs tunelyje, o virš jo bus įrengta reguliuojama Liepkalnio gatvės sankryža. Joje bus pastatytas daugiau kaip 23 m ilgio viadukas, atnaujinti pėsčiųjų ir dviračių takai, įrengtos komunikacijos.
Daugiau nei 8 mln. eurų projektui skirs Vilniaus savivaldybė, dar 22 mln. – Vyriausybė.