„Internetas vis aktyviau naudojamas. Lietuvoje vartotojų elgsena tokia kaip Šiaurės šalyse, o ne Pietų Europoje. Džiaugiamės, kad mūsų klientai aktyvūs“, – teigė „Tele 2“ generalinis direktorius.
Spartusis internetas naudingas žmonėms, tad per šiuos metus beveik kiekvienas Lietuvos gyventojas galės naudotis 4G, – sakė P.Masiulis.
„Telefonų, kuriais galima naudotis 4G paslauga, nėra daug, jų skaičius neviršija 10 proc.“, – P.Masiulis aiškino, kodėl 4G duomenų skaičiaus augimas šiuo metu nėra labai spartus.
„Spartusis internetas naudingas žmonėms, tad per šiuos metus beveik kiekvienas Lietuvos gyventojas galės naudotis 4G“, – sakė P.Masiulis ir pridūrė, kad iki 2015 m. pabaigos 4G ryšys aprėps apie 90 proc. Lietuvos teritorijos.
Bendrovės atstovai sakė, kad paslaugų kainos vidutiniškai per metus nukrito apie 70 proc.
„Tačiau pajamos auga todėl, kad beveik dvigubai daugiau duomenų yra perduodama mobiliuoju ryšiu“, – tikino bendrovės komercijos direktorius Petras Kirdeika.
Šiuo metu 4G tinklu perduodama 22 proc. mobiliųjų „Tele 2“ duomenų.
Šiuo metu 4G tinklu perduodama 22 proc. mobiliųjų „Tele 2“ duomenų.
Iš visų bendrovės parduodamų telefonų 72 proc. sudaro išmanieji įrenginiai, iš kurių 56 proc. palaiko 4G ryšį.
Aidas Tamošiūnas, telekomunikacijų bendrovės finansų direktorius, sakė, kad per pastarąjį pusmetį „Tele 2“ pajamos išaugo 7,6 proc., o pelningumas – 5 proc., iki 27,6 mln. eurų.
2015 m. antrojo ketvirčio bendrovės pajamos pasiekė 40,8 mln. eurų, o tuo pačiu laikotarpiu pernai siekė 36,8 mln. eurų.
„Investicijos į kokybę atsiperka“, – pridūrė P.Masiulis, kalbėdamas apie 4G ryšio padengimą Lietuvos teritorijoje.
Bendrovė gauna daugiau negu pusę pelno Lietuvos mobiliojo ryšio rinkoje.
Jis priminė, kad bendrovė gauna daugiau negu pusę pelno Lietuvos mobiliojo ryšio rinkoje.
„Rizikingas žingsnis“, – komentuodamas 15min.lt paskelbtą informaciją apie tai, jog valstybė gal žengti į mobiliojo ryšio rinką, sakė P.Masiulis, bet pridūrė, kad iš naujo žaidėjo šioje rinkoje išloštų vartotojai.
„Esame lankstūs, priklausys nuo to, ko nori klientai. Planą kurti kartais užtenka dienos“, – paklaustas, ar „Tele 2“ nežada pasekti „Omnitel“ pavyzdžiu ir klientams siūlyti tik mobiliojo ryšio planus su mobiliaisiais duomenimis, teigė A.Tamošiūnas.
Bendrovės atstovai per antrojo ketvirčio rodiklių pristatymą taip pat pripažino jaučiantys neigiamus emigracijos padarinius.
„Iš dviejų išvykusių – vienas yra mūsų klientas“, – iliustruodamas, kaip emigracija skaudžiai atsiliepia bendrovės klientų skaičiui, sakė P.Masiulis.