Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Tele2“ išsaugos visas darbo vietas ir neprašys valstybės pagalbos

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ praneša, kad išsaugos esamų darbo vietų skaičių ir jų nemažins karantino metu.
Tele2 salonas naujose patalpose
Tele2 salonas naujose patalpose / Mariaus Vizbaro / 15min nuotr.

„Esame didelė įmonė, todėl jaučiame pareigą ir savo darbuotojams, ir visai bendruomenei. Todėl net sumažėjus darbo apimtims visas darbo vietas išsaugosime“, – bendrovės pranešime spaudai sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

„Tele2“ karantino šalyje laikotarpiu ne tik išlaikys darbo vietų skaičių, bet ir neskelbs darbuotojams prastovų bei neišsiųs jų į neapmokamas atostogas.

„Dalis įmonių yra priverstos skelbti prastovas ir prašyti valstybės pagalbos. Mes šia pagalba nesinaudosime, nes yra verslų, kuriems šiuo metu jos reikia labiau“, – kalbėjo P. Masiulis.

„Tele2“ kovo 20-osios duomenimis dirba 162 darbuotojai, o „Tele2 prekyba“ – 534 darbuotojai.

Ketvirtadienį „Tele2“ priėmė sprendimą peržiūrėti reklamos biudžetus ir maksimalų reklamos srautą iš tarptautinių tiekėjų nukreipti į Lietuvoje veikiančią žiniasklaidą.

„Puikiai suprantame, kad žiniasklaida yra esminė laisvos visuomenės ir demokratijos sąlyga. Suprantame ir tai, kad šiandien Lietuvos žiniasklaida atsidūrė itin sudėtingoje padėtyje, todėl priėmėme sprendimą pagal išgales palaikyti ją“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

„Tele2“ peržiūrės ir sumažins savo išlaidas tarptautiniams tiekėjams, tokiems kaip „Facebook“ ar „Google“.

Sutaupytos lėšos bus panaudotos perkant reklamą Lietuvos žiniasklaidos kanaluose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?