„Esame didelė įmonė, todėl jaučiame pareigą ir savo darbuotojams, ir visai bendruomenei. Todėl net sumažėjus darbo apimtims visas darbo vietas išsaugosime“, – bendrovės pranešime spaudai sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
„Tele2“ karantino šalyje laikotarpiu ne tik išlaikys darbo vietų skaičių, bet ir neskelbs darbuotojams prastovų bei neišsiųs jų į neapmokamas atostogas.
„Dalis įmonių yra priverstos skelbti prastovas ir prašyti valstybės pagalbos. Mes šia pagalba nesinaudosime, nes yra verslų, kuriems šiuo metu jos reikia labiau“, – kalbėjo P. Masiulis.
„Tele2“ kovo 20-osios duomenimis dirba 162 darbuotojai, o „Tele2 prekyba“ – 534 darbuotojai.
Ketvirtadienį „Tele2“ priėmė sprendimą peržiūrėti reklamos biudžetus ir maksimalų reklamos srautą iš tarptautinių tiekėjų nukreipti į Lietuvoje veikiančią žiniasklaidą.
„Puikiai suprantame, kad žiniasklaida yra esminė laisvos visuomenės ir demokratijos sąlyga. Suprantame ir tai, kad šiandien Lietuvos žiniasklaida atsidūrė itin sudėtingoje padėtyje, todėl priėmėme sprendimą pagal išgales palaikyti ją“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.
„Tele2“ peržiūrės ir sumažins savo išlaidas tarptautiniams tiekėjams, tokiems kaip „Facebook“ ar „Google“.
Sutaupytos lėšos bus panaudotos perkant reklamą Lietuvos žiniasklaidos kanaluose.