„Tele2“ pajamos pirmąjį ketvirtį augo 14 proc. iki 68 mln. eurų

Švedijos telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ valdoma įmonė Lietuvoje pirmąjį šių metų ketvirtį gavo 68,4 mln. eurų pajamų – 14,2 proc. daugiau nei tuo pat laikotarpiu pernai.
„Tele2“ biuras
„Tele2“ biuras / „Tele2“ nuotr.
Temos: 2 Tele2 Pajamos

Pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją (EBITDA) augo 20,1 proc. iki 26,8 mln. eurų, pranešė „Tele2“.

„Pirmasis metų ketvirtis buvo intensyvus, o klientams siekėme suteikti visas sąlygas gauti būtiniausias ryšio paslaugas bei informaciją čia ir dabar. Reaguodami į išaugusias vartotojų užklausas plečiame kontaktų centro komandą, diegiame dirbtinį intelektą ir kitus aptarnavimo optimizavimui reikalingus sprendimus“, – pranešime sakė „Tele2“ vadovas Petras Masiulis.

Anot bendrovės, pirmojo ketvirčio rezultatams įtakos turėjo darbas ir mokslas iš namų – suvartojamų duomenų kiekis, palyginti su tuo pat laikotarpiu pernai, išnaršytų duomenų kiekis išaugo 56,2 proc. iki 78,5 tūkst. terabaitų (TB).

Nuotolinis bendravimas taip pat lėmė, kad sausį-kovą „Tele2“ klientai telefonu prakalbėjo 56 mln. minučių daugiau nei pernai – pirmąjį ketvirtį tinkle skambučiai iš viso sudarė 1,3 mlrd. minučių.

„Tele2“ paslaugomis pirmąjį ketvirtį naudojosi beveik 1,9 mln. klientų. Verslo klientų skaičius per metus padidėjo 22,8 proc. iki 248,9 tūkst.

Metų pradžioje bendrovės investicijos į ryšio kokybės gerinimą siekė 2,2 mln. eurų, daugiausia jų – į 4G+ tinklo vystymą, kuris „Tele2“ tinkle dengia 99 proc. šalies populiacijos ir jau pasiekė 4G padengimo lygį.

Šiais metais operatorius įrengė 11 naujų 4G, 4G+ ir 4G++ bazinių stočių, iš viso šiuo metu veikia 1387 „Tele2“ LTE stotys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis