Anot operatoriaus, augimą lėmė didėjantis klientų skaičius ir mobiliųjų duomenų vartojimas Lietuvoje ir už jos ribų. Įtakos turėjo ir atsigaunantis kelionių sektorius bei dėl karo Ukrainoje išaugęs informacijos vartojimas.
EBITDAaL (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją, bet po nuomos sąnaudų) marža pirmąjį ketvirtį siekė 37,6 proc. Tai sudarė 28,9 mln. eurų – 8 proc. daugiau nei 2021 metų tuo pačiu laikotarpiu, pranešė „Tele2“.
Pirmąjį ketvirtį „Tele2“ paslaugomis naudojosi beveik 2 mln. vartotojų – 4,5 proc. daugiau nei pernai tuo pačiu metu. Verslo klientų dalis siekė 282 tūkst. – 13,3 proc. daugiau.
Pirmąjį šių metų ketvirtį „Tele2“ vartotojai išnaršė 95,5 tūkst. TB duomenų – 21,6 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu prieš metus. Operatoriaus tinkle prakalbėta 1,2 mlrd. minučių – 6,9 proc. mažiau.
Užsienio šalyse naršyta beveik du kartus daugiau – duomenų kiekis padidėjo nuo 558 tūkst. iki 1 mln. GB. Namų interneto segmento vartotojų skaičius augo 14,5 proc.