„Tele2“ pereina prie elektroninės prekybos

Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ nuo kovo 16 d. laikinai apriboja savo salonų veiklą aptarnaujant klientus gyvai ir pereina prie elektroninės prekybos, rašoma pranešime žiniasklaidai.
„Tele2“ biuras
„Tele2“ biuras / „Tele2“ nuotr.

„Mūsų darbuotojų ir klientų sveikata yra aukščiausias prioritetas, todėl šiuo laikotarpiu savo paslaugas teiksime internetu. Raginame privačius ir verslo klientus planuotis savo pirkinius ir juos įsigyti internetu“, – informavo Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Pasak P. Masiulio, įmonės misija ir toliau išlieka tokia pati – užtikrinti sklandų ir kokybišką ryšį savo klientams.

Visos „Tele2“ paslaugos teikiamos nuotoliniu būdu, o pristatymas – nemokamas

Internetinėje svetainėje http://www.tele2.lt/ galima įsigyti operatoriaus siūlomas prekes (telefonus, kompiuterius, išmaniuosius įrenginius, modemus ir kita) bei paslaugas (pokalbių ir interneto planus). Užsakytos prekės ar paslaugos bus pristatytos nemokamai.

Visi „Tele2“ klientai savitarnos svetainėje https://mano.tele2.lt gali pasitikrinti savo sąskaitas, duomenų likučius, užsisakyti naujus pokalbių ir interneto planus, pratęsti sutartis, apmokėti sąskaitas arba užsisakyti papildomas paslaugas (pavyzdžiui, užsisakyti „Spotify“).

Klientai pasitikrinti duomenų likučius, apmokėti sąskaitas, papildyti išankstinio mokėjimo kortelių „Pildyk“ sąskaitą gali „Mano Tele2“ programėlėje. Programėlę nemokamai galima parsisiųsti „Google Play“ ir „App Store“.

Taip pat „Tele2“ ir „Pildyk“ klientai papildomai duomenų gali užsisakyti internetu: narsyk.tele2.lt ir narsyk.pildyk.lt.

„Pildyk“ klientai internetinėse svetainėse www.pildyk.lt ir mano.pildyk.lt, taip pat programėlėje „Mano Pildyk“ gali pasitikrinti sąskaitų ir duomenų likučius, papildyti sąskaitas ir užsisakyti pokalbių ar duomenų planus. „Mano Pildyk“ programėlę nemokamai galima parsisiųsti „Google Play“ ir „App Store“.

Operatorius stiprina ir klientus aptarnaujančio kontaktų centro pajėgumą.

Privatiems „Tele2“ klientams informacija teikiama 07:00-23:00. Skambinti galima trumpuoju numeriu 117 (skambinant tik iš „Tele2“ tinklo, nemokamai) arba +370 684 00 117 (skambinant iš užsienio ar kito operatoriaus, kaina pagal mokėjimo plano tarifus).

„Tele2“ verslo klientams informacija teikiama 07:00-23:00. Skambinti galima trumpuoju numeriu 1575 (nemokamas) arba +370 684 000 75 (kaina pagal mokėjimo plano tarifus).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų