Klientams visame pasaulyje iš sostinės Vilniaus „Teleperformance“ teikia pagrindines klientų aptarnavimo, techninės pagalbos, paraiškų pateikimo dėl vizos valdymo, duomenų analizės ir skolų išieškojimo paslaugas bei vertimo internetu sprendimus.
Lietuvoje įsikūrusiame biure paslaugos teikiamos anglų, lietuvių, švedų, portugalų, ispanų, rusų, graikų ir hebrajų kalbomis. Daugiakalbiškumą įmonė vertina kaip vieną pagrindinių Lietuvos specialistų privalumų. Šalyje užsienio kalbų mokėjimo rodiklis yra vienas aukščiausių Europoje – vienas žmogus Lietuvoje vidutiniškai moka 2,7 kalbos ir 97,3 proc. gyventojų kalba bent viena užsienio kalba.
Visame pasaulyje veikia 171 000 kompiuterizuotų „Teleperformance“ darbo stočių 76 šalyse, įmonė aptarnauja 160 rinkų. „Teleperformance“ didelių tarptautinių įmonių, veikiančių įvairiose srityse, vardu tvarko programas 265 kalbomis ir tarmėmis.