Trečiąjį šių metų ketvirtį, palyginti su antruoju ketvirčiu, televizijos rinka išaugo 1,8 proc. iki 16,23 mln. eurų, rodo trečiadienį paskelbti galutiniai RRT elektroninių ryšių rinkos duomenys.
Pagal pajamas pirmąjį ketvirtį „Teo LT“ užėmė 38,3 proc., „Viasat“ – 17,97 proc., „Cgates“ – 13,9 proc. rinkos. Bendrovė „Init“ užėmė 9,8 proc. rinkos, „Balticum TV“ – 8,5 proc. rinkos, „Splius“ valdė 4,1 proc. rinkos.
Rugsėjo pabaigoje mokamos televizijos paslaugomis naudojosi 709 tūkst. klientų, arba apie 55,5 proc. visų namų ūkių.
Pagal turimą klientų skaičių „Teo LT“ užėmė 31,6 proc. rinkos, „Cgates“ – 15,9 proc., „Init“ – 11,9 proc., „Balticum TV“ – 10,8 proc., „Viasat“ – 10,6 proc., „Splius“ – 6,1 proc. rinkos.