Per 2019 metus „Telia Lietuvoje“ dirbančių žmonių skaičius sumažės 285 etatais, pranešė bendrovė.
Atliekama veiklos rokiruotė – mažinant darbuotojų skaičių bendrovėje, jų skaičius nuo dabartinių 300 iki 500 augs paslaugų centre „Telia Global Services Lithuania“.
Viliamasi, kad pokyčiai sustiprins „Telia“ pradėtą procesų skaitmeninimo programą ir kai kurių funkcijų perdavimą trečiosioms šalims.
„Žmonės iš mūsų nori kokybiškų paslaugų, patogaus aptarnavimo ir geros kainos. (...) Artimiausiu metu planuojame skirti didelį dėmesį ir investicijas gerinant klientų aptarnavimo sistemas ir skaitmeninant vidinius procesus“, – aiškina „Telia Lietuva“ vadovas Danas Strömbergas.
Pasak D.Strömbergo, pagrindą paprastinti vidinę „Telia Lietuva“ struktūrą ir veikti efektyviau su mažesniu darbuotojų skaičiumi paklojo keliasdešimties milijonų eurų vertės investicijos į verslo transformaciją ir skaitmeninimą, skirtos po bendrovių „Teo“ ir „Omnitel“ sujungimo.
Įgyvendinant struktūrinius pokyčius daliai „Telia Lietuva“ darbuotojų pirmiausia bus siūlomos vidinės karjeros galimybės, pavyzdžiui, darbo pozicijos paslaugų centre.
Tais atvejais, kai darbuotojams pagal jų turimas kompetencijas vidinių karjeros galimybių neatsiras arba siūlomos naujos pozicijos jų netenkins, jų darbo sutartys bus nutraukiamos.
Atleidimai planuojami keliais etapais – per 2019 m. darbo sutartys gali būti nutrauktos su 285 darbuotojais, tai sudarytų iki 12 procentų „Telia Lietuva“ komandos, teigiama pranešime.
Žadama, kad darbuotojai, su kuriais bus nutraukiamos darbo sutartys, gaus ne tik visas Lietuvos įstatymų nustatytas išmokas, bet ir, atsižvelgiant į jų veiklos įvertinimą, papildomus priedus. Siekiant palengvinti jų integraciją darbo rinkoje, pagal poreikį bus siūlomos įvairios konsultacijos.
„Telekomunikacijų sektorius IT specialistams siūlo ypač plataus pobūdžio projektus ir naujausias technologijas. Dėl to sėkmingai įdarbiname ne tik talentus iš išorės, bet naudojamės esamų darbuotojų kompetencijomis. O tai yra viena iš esminių priežasčių, kuri padeda į Lietuvą pritraukti dar daugiau funkcijų iš „Telia“ grupės įmonių“, – sako paslaugų centro „Telia Global Services Lithuania“ vadovas Marius Ivanauskas.