„Telia Lietuvos“ pajamos iš IT paslaugų pardavimo per metus išaugo 13,6 proc., mažmeniniai mobiliojo ryšio pardavimai padidėjo 13,2 proc., interneto paslaugų – 9,1 procento. Per pirmus tris šių metų mėnesius, į „Telia“ mobilųjį tinklą atėjo 14 tūkst. naujų klientų, plačiajuosčio interneto klientų skaičius išaugo 1 tūkstančiu, o „Telia TV“ klientų skaičius išliko beveik nepakitęs ir siekė 254 tūkstančius.
„Telia“ Lietuvoje išlaiko stiprius EBITDA ir pardavimų rezultatus, nepaisant 80 proc. išaugusių išlaidų elektrai ir infliacinio spaudimo. Didesnės nusidėvėjimo ir amortizacijos sąnaudos, išaugęs pelno mokestis turėjo neigiamos įtakos pirmojo ketvirčio pelningumo rodikliams. Tačiau dviženklis IT ir ypač mobiliojo ryšio paslaugų augimas toliau rodo didelę paklausą kokybei ir naujos kartos sprendimams“, – sakė „Telia Lietuvos“ vadovas Danas Strombergas.
Bendrovė pirmąjį ketvirtį dešimtadaliu iki 13,3 mln. eurų padidino investicijas, iš jų daugiau nei 4,2 mln. skirtos mobiliojo ryšio tinklo atnaujinimui ir aktyviam pasirengimui po dažnių aukcionų pradėti teikti komercines 5G ryšio paslaugas. Iki šiol „Telia“ visoje Lietuvoje įdiegė daugiau nei 650 5G ryšį palaikančių naujos kartos „Ericsson“ bazinių stočių. Nuo sausio bendrovė pirmoji Lietuvoje komercinį 5G ryšį Vilniuje teikia panaudojusi turimus 2100 MHz dažnius.