„Suprantame, kad prasidėjus kariniams veiksmams žmonėms kaip niekada svarbu palaikyti ryšį, todėl iškart įjungėme nemokamą ryšį su Ukraina ir joje esantiems klientams. Jau pirmosios dienos duomenys rodo, kad šis sprendimas buvo itin reikalingas: lyginant su įprasta diena, vien skambučių į Ukrainą skaičius išaugo apie 10 kartų, o bendrai sudėjus „Telia“ klientai su artimaisiais ir draugais šioje šalyje per parą prakalbėjo daugiau nei 21 tūkst. minučių – tai tolygu maždaug dviem savaitėms“, – pastebi „Telia“ verslo klientų vadovas Daniel Karpovič.
„Telia“ tinklo duomenimis, Ukrainoje esančių operatoriaus klientų skaičius vasario 24 dieną, lyginant su ankstesniu ketvirtadieniu (t.y. vasario 17 d.), buvo sumažėjęs beveik trečdaliu. Tačiau ryšio paslaugomis Rusijos užpultoje šalyje likę žmonės naudojasi gerokai aktyviau: persiųstų duomenų, skambučių ir SMS kiekis išaugo apie du kartus, o telefonu prakalbėtas laikas – daugiau nei tris kartus.
Lietuvoje esančių Ukrainos abonentų skaičius „Telia“ tinkle buvo stabilus, tačiau jie taip pat gerokai aktyviau susirašinėjo SMS žinutėmis bei skambino, o bendras jų prakalbėtas laikas, lyginant su savaite anksčiau, išaugo virš keturių kartų. Tik mobiliuoju internetu persiųstų duomenų kiekis pernelyg nepasikeitė – tam įtakos gali turėti tai, kad šie žmonės Lietuvoje turi galimybę prisijungti prie interneto „Wi-Fi“ ryšiu.
Ketvirtadienį Rusijai užpuolus Ukrainą „Telia“ įjungė nemokamą ryšį su šia šalimi ir joje esantiems klientams. Nemokamai bendrauti tarp Lietuvos ir Ukrainos operatoriaus klientai galės iki kovo 4 d. imtinai. Nemokami skambučiai ir SMS galioja visiems „Telia“ privatiems ir verslo klientams, tiek skambinant ar siunčiant SMS iš Lietuvos mobiliojo ar fiksuotojo tinklo į ukrainietiškus numerius, tiek Ukrainoje esantiems žmonėms – jie gali skambinti ar siųsti žinutes šalies viduje ir į Lietuvą.