Šiuo metu „Telia Global Services Lithuania“ ir „Telia Lietuva“ dirba daugiau kaip 900 specialistų. Tai bus antras didžiausias kompetencijų centro plėtros etapas nuo bendrovės įsteigimo 2017 metais.
„Tokių didelių bendrovių kaip „Telia“ kryptinga ir tvari plėtra Lietuvoje rodo, kiek daug potencialo turime šalyje telkti aukštą pridėtinę vertę kuriančius verslus ir talentus. Tai, kad tokios tarptautinės organizacijos Lietuvoje dirbantiems specialistams patiki vis daugiau ir sudėtingesnių funkcijų, reiškia, kad mūsų paslaugų ir kompetencijų centrų rinka pasiekė brandą ir jau seniai nesame tiesiog pagalbinių procesų vykdytojai, bet strateginės organizacijų komandos ir padaliniai. Tuo pačiu tokios geros žinios darbo rinkai mums yra ir įsipareigojimas – nuolat gerinti verslo aplinką, stiprinti talentų ruošimą, tobulinti infrastruktūrą, svarbią verslui“, – sako Aušrinė Armonaitė, Ekonomikos ir inovacijų ministrė.
„Telia“ grupės funkcijų specialistai Lietuvoje dirba iš biurų Kaune, Šiauliuose bei naujai duris atvėrusiame 7000 kv. m. biure Vilniaus centre. „Telia“ kompetencijų centras vykdo įvairias funkcijas IT, telekomunikacijų tinklo, analitikos, programinės įrangos kūrimo, pirkimų, personalo, finansų ir kitose srityse.