„Telia“ verslo klientų vadovas Daniel Karpovič skaičiuoja, kad per pastaruosius metus „Telia“ IT paslaugų pardavimai privačioms įmonėms ir viešojo sektoriaus organizacijomis išaugo daugiau kaip penktadaliu.
„Vis daugiau Lietuvos įmonių – nuo nedidelių šeimos verslų, nusprendusių išbandyti prekybą internetu, iki vidutinių ir stambių bendrovių – užsako visas IT paslaugas iš vienų „Telia“ rankų, nuo ryšio, IT ūkio priežiūros iki svetainių talpinimo, debesijos ir duomenų centrų paslaugų. Todėl investuojame į savo duomenų centrų plėtrą, kad išlaikytume aukščiausią kokybę“, – sako D. Karpovič.
„Telia“ duomenų centre „S2“ įrengta 80 serverių spintų, kurių bendra galia siekia 400 kW. Kaip ir kituose „Telia“ duomenų centruose, čia naudojama 100 proc. žalia elektros energija, taip pat įdiegta energiją tausojanti moderni aušinimo įranga, kuri buvo suprojektuota ir sukurta pagal specialų „Telia“ užsakymą, atsižvelgiant į regiono klimatines sąlygas. Aušinimas duomenų centre vyksta naudojant pažangią ir efektyviausią „Indirect freecooling“ su rotaciniu šilumokaičiu technologiją.
„Tęsiame prieš daugiau nei dešimtmetį pasirinktą strategiją ir savo duomenų centruose naudojame tik energiją taupančią aušinimo įrangą. Ši strategija pasiteisino: nuo 2009 metų, kai ji buvo įdiegta kituose dviejuose „Telia“ duomenų centruose, kasmet sutaupome apie 575 tonas CO2, tai atitinka maždaug 130 automobilių per metus išmetamų CO2 kiekį“, – pabrėžia „Telia“ verslo klientų vadovas Daniel Karpovič.
„S2“ suprojektuotas ir pastatytas pagal griežčiausius „Tier III“ reikalavimus, ypač didelį dėmesį skiriant apsaugai nuo stichinių nelaimių. Tai išpildyta pasirinkus papildomą apsaugos priemonę – „patalpos patalpoje“ koncepciją.
Duomenų centre įrengtas rezervuotas elektros energijos tiekimas, naudojantis du nepriklausomus įvadus iš miesto, 2N konfigūracijos nepertraukiamo maitinimo šaltinius ir pilną galios rezervaciją elektros generatoriais. Gaisro atvejui sumontuota automatinė gesinimo sistema dujomis, nekeliančiomis pavojaus įrangai, žmonėms ir aplinkai.