„Telia Lietuva“ į vieną padalinį telkia rinkodaros ir komunikacijos pajėgas

Skirtingas ryšio ir informacines technologijas apjungusi bendrovė „Telia Lietuva“ tęsia savo verslo vienijimo strategiją ir į vieną padalinį telkia korporatyvinės komunikacijos, prekės ženklo ir rinkodaros kompetencijas, rašoma spaudai išplatintame bendrovės pranešime.
„Telia“
„Telia“ / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Dėl to nuo 2017 m. rugpjūčio 18 d. Korporatyvinių reikalų padalinio vadovė Audronė Mažeikaitė baigia darbą „Telia Lietuva“, o naujai kuriamo padalinio struktūrą ir vadovą (-ę) planuojama paskelbti spalį.

Iki kol bus paskelbta apie naujojo padalinio sukūrimą ir vadovo (-ės) paskyrimą, Korporatyvinių reikalų padaliniui vadovaus Vija Valentukonytė.

Už visus bendrovės viešuosius ryšius su valstybės institucijomis ir verslo asociacijomis (angl. Public Affairs) nuo šiol bus atsakinga Teisės vadovė Giedrė Kaminskaitė-Salters.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų