Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Telia Lietuva“ prisijungs antrinę klientų aptarnavimo įmonę

Integruotų telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ prisijungs antrinę klientų aptarnavimo įmonę „Telia Customer Service“. 
Telia
Telia / Viktorijos Savickos / 15min nuotr.
Temos: 1 „Telia“

Bendrovių valdybos lapkričio 6 dieną patvirtinto reorganizavimo sąlygas, pagal kurias „Telia Lietuva“ prisijungs „Telia Customer Service“, kuri po reorganizavimo nutrauks veiklą, per „Nasdaq“ Vilniaus biržą pranešė „Telia Lietuva“.

„Telia Lietuva“ yra vienintelė „Telia Customer Service“ akcininkė, todėl reorganizavimui bus taikoma supaprastinta tvarka. Jo metu „Telia Customer Service“ akcijos nebus keičiamos į „Telia Lietuvos“ akcijas, „Telia Lietuvos“ kapitalas taip pat nebus didinamas.

Reorganizavimo metu „Telia Lietuva“ perims visas „Telia Customer Service“ teises ir pareigas.

„Telia Lietuva“ konsoliduotos pardavimo pajamos per šių metų devynis mėnesius, palyginti su tuo pačiu 2018-ųjų laikotarpiu, ūgtelėjo 0,6 proc. iki 281,312 mln. eurų, konsoliduotas grynasis pelnas sumenko 8,3 proc. iki 37,762 mln. eurų.

88,15 proc. „Telia Lietuvos“ akcijų valdo Švedijos „Telia Company“.

„Telia Lietuvos“ akcijos kotiruojamos biržos Oficialiajame prekybos sąraše.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų