„Telia“ pradeda prekybą atnaujintais telefonais

„Telia“ Lietuvoje pristato naują telefonų kategoriją – atnaujintus telefonus. Tai mažai naudoti išmanieji, kuriuos prieš grąžinant į prekybą nuodugniai patikrina specialistai. Pakartotinis telefonų naudojimas yra ne tik draugiškas aplinkai, bet ir leis įsigyti flagmanus už patrauklią kainą. Naudoto telefono pirkimą svarstytų kas penktas Lietuvos gyventojas, rodo apklausa.
Naudotas telefonas kartoninėje pakuotėje
Naudotas telefonas kartoninėje pakuotėje / „Telia“ nuotr.

Patikrintas, atnaujintas ir su garantija

Telefonai, kuriuos atnaujinus „Telia“ siūlo įsigyti, dažniausiai yra grąžinti įmonių ar kitų pirkėjų per įvairias mainų ir perdirbimo programas.

Siekiant užtikrinti kokybišką telefono veikimą, prieš tai specialistai įvertina kiekvieno grąžinto išmaniojo kokybę – baterijos talpą, ekrano būklę, išbando mygtukus, lizdus ir jungtis, vaizdo kameras bei įvairius jutiklius, patikrina, ar nėra tam modeliui būdingų defektų, pažeidimo dėl drėgmės požymių ir kita. Galiausiai kokybiškai veikiančių ir reikalavimus atitinkančių įrenginių atmintis perrašoma ir, atnaujinus programinę įrangą, jie supakuojami į aplinkai draugiškas „Kaip naujas“ pakuotes.

„Dabar į rinką grąžiname atrinktus telefonus, kurie buvo naudoti, bet to iš esmės beveik nesimato. Ateityje svarstysime plėsti atnaujintų telefonų pasirinkimą – kartais keli žymesni įbrėžimai neturi jokios įtakos išmaniojo veikimui, o profesionaliai atnaujintas jis gali sėkmingai tarnauti ne vienerius metus“, – sako N.Luopas.

Lyginant su analogiškais naujais siūlomų telefonų modeliais, dabar siūlomų atnaujintų ragelių kaina yra vidutiniškai 20–25 proc. mažesnė. Be to, kitaip nei perkant naudotą telefoną per skelbimą, „Telia“ atnaujintiems telefonams suteikia 12 mėnesių garantiją ir sudaro galimybę juos įsigyti išsimokėtinai, be jokio pabrangimo.

Rinkos potencialas didelis

Pasak N.Luopo, atnaujinti telefonai yra dar vienas žingsnis žiedinės ekonomikos link, siekiant kiek įmanoma sumažinti atliekų kiekį ir skatinant darnų vartojimą bei pakartotinį produktų naudojimą.

„Telia“ jau daugiau kaip penkerius pakartotinai naudoja klientams suteikiamą įrangą, pavyzdžiui, maršrutizatorius. Pernai šis rodiklis buvo rekordinis ir viršijo 44 tūkst. vienetų įrangos. Dabar įžengiame į naują etapą – suteikiame naujų galimybių savo pirkėjams ir, visų svarbiausia, mūsų pasauliui būti švaresniam“, – sako bendrovės privačių klientų vadovas.

Kaip rodo „Telia“ užsakymu atlikta gyventojų apklausa, per pastaruosius metus naudotą mobilųjį pirko tik keli procentai apklaustųjų. Kita vertus, ši rinka turi didelį potencialą – galimybę įsigyti atnaujintą telefoną svarstytų kas penktas lietuvis (20 proc.). Jų skaičius dar didesnis jaunesnių (18-34 m.) žmonių amžiaus grupėje. Pirkėjų apsisprendimui pirkti tokį telefoną įtakos turi keli momentai – pirmiausia, praktiški, tokie kaip patraukli telefono kaina ir suteikiama garantija, bet taip pat ir tvarumo motyvai.

Šiuo metu atnaujintus telefonus galima įsigyti „Telia“ internetinėje parduotuvėje. Ateityje, atlaisvėjus karantino reikalavimams, juos bus galima rasti ir penkiuose „Telia“ salonuose, esančiuose didžiuosiuose šalies prekybos centruose: Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos „Akropoliuose“, „Megoje“ ir „Panoramoje“ – čia klientų lauks specialūs „Kaip naujas“ stendai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs