Bendros pajamos sausio–birželio mėnesiais siekė 42,3 mlrd. JAV dolerių – 23 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai, o veiklos pelnas padidėjo 17 procentų.
Antrąjį ketvirtį pardavimai išaugo 20 proc. iki 21,3 mlrd. JAV dolerių, o mobiliųjų žaidimų pardavimai padidėjo 13 procentų.
Nors skaičiai išlieka geri, augimo tempas sulėtėjo ir priartėjo iki prieš COVID-19 pandemiją buvusio lygio.
Įvairios žaidimų kūrėjos visame pasaulyje pernai fiksavo augantį pelną, nes koronavirusas privertė žmones likti namuose visame pasaulyje.
Visgi Kinijos žaidimų įmonės netrukus gali susidurti su kliūtimis.
Pastaruoju metu Kinijos reguliuotojos ėmėsi griežtų priemonių prieš šalyje veikiančias technologijų milžines, o įvairūs ženklai rodo, kad netrukus jų akiratyje atsidurs ir žaidimų kūrėjos.
Pastarosiomis dienomis valstybinėje žiniasklaidoje pasirodė keli straipsniai apie internetinių lošimų pramonę, kuri pirmąjį šių metų pusmetį uždirbo 130 mlrd. juanių (20 mlrd. JAV dolerių) pajamų, o vienas straipsnis tokius žaidimus pavadino „opiumu dvasiai“.
Neigiamos antraštės paskatino nerimą, jog netrukus ir šis sektorius sulauks reguliuotojų kirčių.
Praėjusį mėnesį reguliavimo institucijos nurodė „Tencent“ muzikos įrašų padaliniui atsisakyti virtinės licencijavimo sandorių ir uždraudė dviejų konkuruojančių internetinių žaidimų platformų susijungimą.
O kiek anksčiau šį mėnesį „Tencent“ pranešė apie planuojamus žaidimo laiko ribojimus – tai ankstyvas platesnių pramonės pokyčių ženklas.