Pasak įmonių, per mėnesį viename salone vidutiniškai apsilanko 12 tūkst. klientų.
Šių metų rugpjūčio viduryje Kaune pradėta visų „Teo“ ir „Omnitel“ salonų integracija šią savaitę užbaigiama Kaune PC „Mega“ atidaryta nauja klientų aptarnavime erdve. Beveik per 4 mėnesius trukusią klientų aptarnavimo tinklo integraciją visoje Lietuvoje įrengta 70 bendrų salonų.
Bendruose „Teo“ ir „Omnitel“ salonuose klientai gali išbandyti paslaugas ar išsirinkti išmaniąją įrangą.
Sujungus salonus, bendrovės „Teo“ salonų tinklas išsiplėtė kelis kartus.
„Teo“ ir „Omnitel“ klientai nuo šiol aptarnaujami ne tik bendruose salonuose, bet ir bendrais trumpaisiais klientų aptarnavimo numeriais. „Teo“ ir „Omnitel“ konsultacijų specialistai privačių klientų skambučių laukia telefonu 1817, o verslo klientams visa informacija pateikiama telefonu 1816.
Nuo metų pradžios, kai „Teo“ įsigijo visas „Omnitel“ akcijas, abi bendrovės veikia kaip vienas verslas ir išlaiko skirtingus juridinius pavadinimus.