Kasmet britų mažmeninės prekybos tinklai rungtyniauja dėl geriausios reklamos titulo. „Tesco“ šiemet išsiskyrė – minutės trukmės reklamoje parodomos 14 šeimų, kurios švenčia Kalėdas. Viena vertus, atrodo, kad reklamoje pavaizduojama įvairovė.
Viename kadre rodoma musulmonų šeima. Būtent šis epizodas papiktino kai kuriuos britus. Mat reklama prasideda žodžiais „kalakutas bet kokiu būdu“ ir baigiasi žodžiais „Kad ir kaip švęstumėte Kalėdas, mes jums turime kalakutą. Visi yra laukiami „Tesco“.
Tačiau, paskambinus į „Tesco“, bendrovės vadybininkas patvirtino, kad musulmonams priimtinu būdu (halal) skerstos kalakutienos nepardavinės, ne išimtis yra ir švenčių periodas.
Taigi „Tesco“ reklama, kad įmonė turi kalakutą kiekvienam, paprasčiausiai neatitinka realybės, nes musulmonai ne halal būdu skerstos mėsos nevalgo.