Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Tesco“ įplaukos augo pirmąkart per 7 metus

Didžiausia Didžiosios Britanijos mažmenininkė „Tesco“ 2016–2017 finansiniais metais pirmą kartą per septynerius metus padidino įplaukas.
„Tesco“ parduotuvė
„Tesco“ parduotuvė / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Metinės įplaukos, palyginti su ankstesniais finansiniais metais, padidėjo 4,3 proc. iki 49,9 mlrd. svarų.

Pakoreguotas veiklos pelnas vasario 25 dieną pasibaigusiais finansiniais metais pašoko 29,9 proc. iki 1,28 mlrd. svarų (1,6 mlrd. JAV dolerių) ir buvo didesnis nei „Bloomberg“ apklaustų analitikų vidutiniškai prognozuoti 1,26 mlrd. svarų.

Natūralus pelno prieaugis sudarė 24,9 proc., o įplaukų – 1,1 procento.

Tuo tarpu ikimokestinis pelnas nuo 202 mln. svarų sumažėjo iki 145 mln. svarų ir tai lėmė 235 mln. svarų nurašymai, susiję su bauda, kuri įmonei buvo skirta už 2014 metais išpūstus pelno rodiklius.

Nuo 2014 metų rugsėjo standartinio maisto produktų krepšelio kaina „Tesco“ parduotuvėse sumažėjo 6 proc., tačiau įmonė taip pat beveik trečdaliu sumažino reklaminių akcijų ir išpardavimų skaičių.

„Šiandien mūsų kainos mažesnės, mūsų asortimentas – paprastesnis, o mūsų paslaugos ir prieinamumas – geresnis negu kada anksčiau“, – pareiškė įmonės vadovas Dave Lewisas.

Šiais finansiniais metais mažmenininkė rengiasi sumažinti išlaidas 1,5 mlrd. svarų.

„Tesco“ yra trečias pagal dydį pasaulyje maisto parduotuvių tinklas, nusileidžiantis tik Prancūzijos „Carrefour“ ir pasaulio rinkos lyderiui „Wal-Mart“.

Pastaraisiais metais „Tesco“ vidaus rinkoje teko atlaikyti vis didesnę konkurenciją su vokiečių valdomais mažų kainų tinklais „Aldi“ ir „Lidl“, taip pat su vietos tinklais „Sainsbury's“, „Morrison“ ir „Wal-Mart“ padaliniu „Asda“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos