Metinės įplaukos, palyginti su ankstesniais finansiniais metais, padidėjo 4,3 proc. iki 49,9 mlrd. svarų.
Pakoreguotas veiklos pelnas vasario 25 dieną pasibaigusiais finansiniais metais pašoko 29,9 proc. iki 1,28 mlrd. svarų (1,6 mlrd. JAV dolerių) ir buvo didesnis nei „Bloomberg“ apklaustų analitikų vidutiniškai prognozuoti 1,26 mlrd. svarų.
Natūralus pelno prieaugis sudarė 24,9 proc., o įplaukų – 1,1 procento.
Tuo tarpu ikimokestinis pelnas nuo 202 mln. svarų sumažėjo iki 145 mln. svarų ir tai lėmė 235 mln. svarų nurašymai, susiję su bauda, kuri įmonei buvo skirta už 2014 metais išpūstus pelno rodiklius.
Nuo 2014 metų rugsėjo standartinio maisto produktų krepšelio kaina „Tesco“ parduotuvėse sumažėjo 6 proc., tačiau įmonė taip pat beveik trečdaliu sumažino reklaminių akcijų ir išpardavimų skaičių.
„Šiandien mūsų kainos mažesnės, mūsų asortimentas – paprastesnis, o mūsų paslaugos ir prieinamumas – geresnis negu kada anksčiau“, – pareiškė įmonės vadovas Dave Lewisas.
Šiais finansiniais metais mažmenininkė rengiasi sumažinti išlaidas 1,5 mlrd. svarų.
„Tesco“ yra trečias pagal dydį pasaulyje maisto parduotuvių tinklas, nusileidžiantis tik Prancūzijos „Carrefour“ ir pasaulio rinkos lyderiui „Wal-Mart“.
Pastaraisiais metais „Tesco“ vidaus rinkoje teko atlaikyti vis didesnę konkurenciją su vokiečių valdomais mažų kainų tinklais „Aldi“ ir „Lidl“, taip pat su vietos tinklais „Sainsbury's“, „Morrison“ ir „Wal-Mart“ padaliniu „Asda“.