O taikant Kinijos vyriausybės teikiamas subsidijas, „Model 3“ kainos prasidės nuo 299,05 tūkst. juanių.
Tokiu būdu modelio „Model 3“ kainos priartėjo prie Kinijos bendrovės „Xpeng Motor“ elektromobilio P7 kainų, kurio pardavimo kaina prasideda nuo 240 tūkst. juanių.
Tuo tarpu Kinijos gamintojos NIO pigiausias elektrinis visureigis kainuoja 358 tūkst. juanių.
„Tesla“ taip pat sumažino papildomų pasirinkimų, tokių kaip kėbulo spalva ir didesnio pravažumo padangos, kainas. Į automobilio pardavimo kainą neįtraukta buitinė įkrovimo stotelė, kuri kainuos dar 8 tūkst. juanių.
Iki metų pabaigos bendrovė planuoja padidinti vietinių komponentų dalį iki 100 proc., o tai gali prisidėti prie tolesnio kainų mažinimo, pažymėjo Šanchajaus gamyklos gamybos vadovas.
Be to, Kinijoje pagamintiems „Tesla“ automobiliams taikoma valstybinė programa, pagal kurią kompensuojama maždaug 25 tūkst. juanių nuo automobilio kainos.
Gruodžio pabaigoje Kinijos pramonės ir informacijos ministerija įtraukė elektromobilius „Model 3“ į sąrašus modelių, kuriems nebus taikomas 10 proc. mokestis.
Be to, Kinijoje pagamintiems „Tesla“ automobiliams taikoma valstybinė programa, pagal kurią kompensuojama maždaug 25 tūkst. juanių nuo automobilio kainos.
„Tesla“ taip pat paskelbė iš Kinijos bankų pritraukusi 11,25 mlrd. juanių (1,6 mlrd. JAV dolerių) lėšų, kurios bus investuojamos į bendrovės padalinį Šanchajuje. Kalbama apie 9 mlrd. juanių vertės kredito liniją, užtikrintą žemės sklypu ir gamyklos pastatais Šanchajuje, taip pat apie neužtikrintą 2,25 mlrd. juanių kredito liniją.
Pirmieji penkiolika „Model 3“ automobilių, pagamintų Šanchajaus gamykloje „Gigafactory 3“, gamyklos darbuotojams buvo perduoti gruodžio 30 dieną.
Bendrovė planuoja pradėti elektrinių transporto priemonių pristatymo klientams procesą nuo sausio 7 dienos.
Šanchajuje esanti gamykla per savaitę pagamina 1 tūkst. automobilių, o per metus tikimasi padvigubinti produkciją.