Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Tesonet“ klientų aptarnavimo departamentas tapo atskira bendrove „CyberCare“

„Tesonet“ įmonių grupės klientų aptarnavimo departamentas atsiskiria ir tampa atskiru kibernetinio saugumo produktų aptarnavimo centru „CyberCare“. Jo vadovas Dainius Vanagas sako, kad nuo šiol bendrovė veiklą vykdys savarankiškai, tačiau ir toliau liks reikšminga „Tesonet“ ekosistemos dalimi. Per artimiausius metus „CyberCare“ žada sukurti bent 150 naujų darbo vietų ir komandą išplėsti iki 500 darbuotojų, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Kibernetinio saugumo produktų aptarnavimo centras „CyberCare“
Kibernetinio saugumo produktų aptarnavimo centras „CyberCare“ / „Tesonet“ nuotr.
Temos: 1 Tesonet, UAB

„Tesonet“ per daugiau nei dešimtmetį užaugino ne vieną pasaulinį produktą. Tarp jų šiandien jau galima priskirti ir „CyberCare“ – įmonės klientų aptarnavimo departamentą, išaugusį iki daugiau nei 350 žmonių, atsakingų už aukščiausios klasės aptarnavimo patirtį.

„Tesonet“ augant toliau, įmonė tampa vis iškilesniu technologinių produktų ir paslaugų akseleratoriumi. Įmonės klientų aptarnavimo departamento komandai nuolat didėjant, nusprendėme ją atskirti ir įkurti atskirą kibernetinio saugumo produktų aptarnavimo centrą. Tai – reikšmingas pasiekimas, padėsiantis dar geriau suvaldyti klientų aptarnavimo procesus“, – sako Eimantas Sabaliauskas, „Tesonet“ bendraįkūrėjas.

„Tesonet“ nuotr./Kibernetinio saugumo produktų aptarnavimo centras „CyberCare“
„Tesonet“ nuotr./Kibernetinio saugumo produktų aptarnavimo centras „CyberCare“

„CyberCare“ su „Tesonet“ ryšių nenutrauks – nuo šiol įmonė naviguos savarankiškai, tačiau ir toliau bus svarbia „Tesonet“, kaip produktų ir paslaugų akseleratoriaus, ekosistemos dalimi.

„Tikimės, kad ir toliau sėkmingai kursime autonomišką verslo modelį, leidžiantį padėti augti interneto bendrovėms, kurios mums galėtų patikėti savo klientų aptarnavimą“, – sako „CyberCare“ vadovas.

Bendradarbiaujant su tokiomis įmonėmis kaip „Google“, „LogMeIn“ ar kitais didžiaisiais rinkos žaidėjais, klientų aptarnavimo centras jau spėjo sukaupti didžiulį žinių ir patirties bagažą, todėl vienas pagrindinių įmonės tikslų yra susijęs su noru grąžinti skolą Lietuvai.

Planuojame organizuoti renginius, kuriuose įžvalgomis dalintųsi ir mūsų ekspertai, ir kitų įmonių vadovai.

„Planuojame organizuoti renginius, kuriuose įžvalgomis dalintųsi ir mūsų ekspertai, ir kitų įmonių vadovai. Taip pat norime konsultuoti startuolius, kuriems galbūt per brangu prieiti prie reikalingų žinių šaltinių. Į tai žiūrime paprastai – Lietuvoje esame ne konkurentai, o kolegos, todėl dalijimasis patirtimi stiprina visą šalies rinką, skatina Lietuvos tobulėjimą“, – teigia D.Vanagas.

Šiuo metu „CyberCare“ komandą sudaro daugiau kaip 350 klientų aptarnavimo specialistų, įvairiomis kalbomis kasdien bendraujančių su klientais iš 170 pasaulio valstybių. Per metus įmonė suteikia sprendimus daugiau kaip 11 mln. klientų užklausų. Anot D.Vanago, iki 2022 m. įmonės personalas turėtų išaugti bent iki 500 darbuotojų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai