Bendrovės pajamos siekė 57,9 mln. eurų – 4,1 karto daugiau nei 2020 metais, nurodoma „Tez Tour“ Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje.
Bendrovė nurodė pernai aptarnavusi daugiau nei 86 tūkst. turistų. Anot jos, dėl neapibrėžtos situacijos pirmąjį metų pusmetį keliones lietuviai planavo atsargiau, dažniausiai įsigydavo paskutinės minutės pasiūlymus, tačiau antroje metų pusėje stebėti atsigavimo ženklai.
„Nepaisant itin sunkios metų pradžios, žvelgdami į bendrą turizmo situaciją, praėjusius metus vertiname teigiamai: krizė buvo suvaldyta, augo pilnai paskiepytų žmonių skaičius, buvo aiškūs keliavimo saugos reikalavimai, o ir patys lietuviai išmoko saugiai keliauti šiomis sąlygomis“, – nurodė įmonė.
Kitaip nei 2020-aisiais, antroje 2021-ųjų pusėje keliautojai jau buvo linkę planuoti keliones iš anksto, lapkričio pabaigoje pradėti išankstiniai 2022 metų vasaros kelionių pardavimai viršijo lūkesčius – buvo užpildyta 30 proc. šių metų programos vietų.
Per pirmus keturis šių metų mėnesius „Tez Tour“ apyvarta siekė 13 mln. eurų, aptarnauta daugiau nei 24 tūkst. turistų. Tačiau šių metų vasaros sezono pardavimų apimtys – dešimtadaliu mažesnės nei tuo pačiu metu 2019 metais.
Įmonės teigimu, vasarį prasidėjęs karas Ukrainoje turėjo įtakos jos veiklai, karo pradžioje pardavimai krito 50 proc., tačiau nuo kovo jų apimtys grįžo į planuotą lygį.
Praėjusių metų pabaigoje įmonėje dirbo 39 darbuotojai (2020 metų pabaigoje – 30).