„Seksu ir katinukais – #nebenustebinsi“ – toks šių metų renginio organizatorių pareiškimas. „Kanų liūtų“ reklamų sukeliamų emocijų skalė labai įvairi, kuriai nenusileidžia ir jų turinys.
Nelaimės, kurios kyla vairuojant kalbantis telefonu; diskusijos, kurios gimsta dėl viešose vietose krūtimi maitinančių motinų; išradingi muzikiniai klipai – tai Kanuose geriausiomis pripažintų reklamų turinys. Būdai jam išreikšti taip pat patys įvairiausi – į kasdienybę sparčiai besiveržianti virtuali realybė, kai kam dar neatrastas slemas ir, žinoma, vis dar pirmaujantis humoras.
„Mūsų atrinktos ir kasmet vis daugiau žmonių pritraukiančiame renginyje rodomos reklamos savo scenarijais, režisūra, operatorių ir aktorių darbu, garso takeliais nenusileidžia daugeliui pripažintų kino filmų.
Stiprios idėjos jose lygiai taip pat profesionaliai perteiktos ir yra itin paveikios“, – sako vienas iš renginio organizatorių Mantvidas Žalėnas.
„Geriausios KANŲ LIŪTŲ reklamos“ ir šiemet negailės įvairiausių emocijų – tiek prajuokins, tiek privers susimąstyti, o gal net išspausti ašarą.
Renginio metu kylančių emocijų įvairiapusiškumą iliustruojantys pavyzdžiai
Jaudina, stebina:
Šokiruoja:
Juokina ir verčia susimąstyti:
Seansai vyks spalio 18 d. „Forum Cinemas“ kino teatruose visoje Lietuvoje ir kino teatre „Pasaka“ (Vilnius). Akcija bilietams galioja tik rugsėjo 30 d.