„Didžiuojamės galėdami pasirašyti [praktikos kodeksą] ir atlikti savo vaidmenį“, – pareiškė „TikTok“ ryšių su vyriausybėmis Europoje direktorius Theo Bertramas.
ES sukūrė praktikos kodeksą 2018 metais. Šiuo kodeksu tokios įmonės kaip „Facebook“, „Twitter“ ir „Google“ įsipareigojo imtis daugybės veiksmų, be kita ko, panaikinti netikras paskyras ir užtikrinti didesnį politinės reklamos skaidrumą.
Technologijų milžinės siekia parodyti, kad jos savanoriškai įgyvendina priemones prieš žalingą veiklą, nerimaudamos, kad Briuselis imsis griežtesnės platformų veiklos priežiūros.
Sparčiai populiarėjančioje platformoje„TikTok“ vartotojai dalijasi nuo 15 iki 60 sekundžių trunkančiais vaizdo įrašais.
„Šiandienos pranešimas dar kartą rodo, jog interneto bendrovės rimtai vertina savo atsakomybę ir yra pasirengusios atlikti savo vaidmenį“, – pareiškė technologijų sektoriaus lobistų grupės EDiMA direktorė Siada El Ramly.
Kinams priklausantis „TikTok“ prisijungė prie kovos su dezinformacija grupės, kai ES paskelbė naujausią ataskaitą apie kovos su neapykantos kurstymu internete elgesio kodekso įgyvendinimą.
Europos Komisija šiuo metu rengia skaitmeninio turinio ir skaitmeninių paslaugų teikimo reglamentą, pagal kurį už netinkamą neteisėto ar žalingo turinio tvarkymą galės būti baudžiama.