Biržoje debiutavusi bendrovė per pradinį viešą akcijų platinimą (IPO) pritraukė 5, 4 mln. JAV dolerių.
„Kuaishou“ – vienos populiariausių Kinijos trumpų vaizdo įrašų platformų ir „TikTok“ varžovės – akcijos prekybos sesijos metu išaugo iki 338 Honkongo dolerių, palyginti su 115 Honkongo dolerių IPO kaina.
Bendrovė, kurios pavadinimas reiškia „greitosios rankos“, biržoje debiutavo tuo metu, kai Kinijos vyriausybė kreipia vis daugiau dėmesio į šalies technologijų sektorių ir jame vyraujančias įmones.
Praėjusiais metais vyriausybė parengė antimonopolinių taisyklių projektą.
„Kuaishou“ turi daugiau nei 19 900 darbuotojų ir yra „viena plačiausiai naudojamų socialinių platformų Kinijoje“, sakoma bendrovės prospekte.
Per devynis mėnesius iki 2020 metų rugsėjo bendrovės pajamos išaugo iki 40,7 mlrd. juanių (6,3 mlrd. JAV dolerių), o kasdienis vartotojų skaičius Kinijoje buvo vidutiniškai 305 milijonai.
Pasak 2011 metais įkurtos bendrovės, vartotojai „Kuaishou“ programėlėje praleido vidutiniškai daugiau nei 86 minutes per dieną.
Bendrovė taip pat sukūrė vaizdo įrašų dalijimosi programą „Zynn“, kurios populiarumas išaugo užsienyje, ypač JAV. Pastaroji programa yra skirta mesti iššūkį populiariajai trumpų vaizdo įrašų platformai „TikTok“, priklausančiai Pekine įsikūrusiai „Bytedance“ ir kuri tapo pasauline sensacija.