Jūsų krovinių kompanijos „Bega“ naudojamų biriųjų produktų krovai skirtų trijų krantinių rekonstrukcija vyks keliais etapais, kad nebūtų trikdomi krovos darbai, pranešė Klaipėdos uosto direkcija.
„Krova nebus stabdoma, nes darbai yra suplanuoti lanksčiai, keliais etapais“, – pranešime teigė direkcijos vadovas Algis Latakas.
Krantinės rekonstruojamos taip, kad maksimalus gylis prie jų siekų 15,3 metro ir būtų galima švartuoti iki 130 tūkst. tonų vandentalpos laivus. Dabar čia priimami 75 tūkst. tonų vandentalpos laivai, o gylis siekia 14 metrus.
„Šis pirsas iš esmės yra mūsų įmonės eksploatuojamo žemės ūkio produktų krovos komplekso dalis. Pirso krantinės daugiausiai naudojamos lietuviškų eksportui skirtų grūdų krovai į laivus, taip pat, kai kroviniai (įvairūs žemės ūkio produktai) perskirstomi perkraunant juos iš didesnių laivų į mažesnius ar atvirkščiai procedūroms“, – pranešime sakė „Begos“ vadovas Laimonas Rimkus.
Anot jo, pasiektas maksimalus gylis leis efektyviau išnaudoti įmonės prie krantinių sukurtą suprastruktūrą, padidinti laivų krovos galimybes.
Darbus krantinėse planuojama užbaigti per pusantrų metų, o vėliau turėtų prasidėti gilinimo darbai.